اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

رسانه‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی امسال مؤثر بودند‌

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: رسانه‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی امسال مؤثر بودند.

رسانه‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی امسال مؤثر بودند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جهانگیر کریمی امروز در نشست خبری نیروی انتظامی در روزهای پایانی سال، با بیان اینکه رسانه‌ها نقش بسیار مؤثری در اطلاع‌رسانی اخبار نیروی انتظامی داشتند، اظهار داشت: منفعت اصلی این تعامل رسانه‌های استان با مجموعه پلیس متوجه مردم است.

وی با اشاره به اینکه در این یک سال اعتماد متقابلی بین رسانه‌ها و پلیس به وجود آمد، افزود: صداقت، مهم‌ترین عامل اعتماد دوجانبه است و فرماندهی انتظامی، هرگونه آمار و ارقام افزایشی و کاهشی را بدون کم و کاست و جانبداری به رسانه‌ها ارائه و منعکس می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به فضای سالم بین رسانه‌های استان اشاره و تصریح کرد: در سال جاری 11 نشست خبری و هشت نشست تخصصی با اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شد.

وی ادامه داد: در سال جاری به طور میانگین 10 خبر روزانه از سوی پلیس منتشر شده که حداقل شش مورد آن از سوی انواع رسانه‌ها انعکاس خبری داده شده است.

کریمی گفت: با وجود تعامل مناسب نیروی انتظامی با رسانه‌ها، انتقاداتی نیز نسبت به نیروی انتظامی وارد بود که همین انتقادهای سازنده در برخی موارد به صلاح پلیس تمام شد.

وی به نقش رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی مردم اشاره داشت و گفت: رسانه‌ها در سال جاری نقش مهمی در به حداقل رساندن آسیب‌های اجتماعی داشتند که نمونه آن چهارشنبه‌سوری سال گذشته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار امیدواری کرد: در سال آینده این تعامل دوجانبه هم‌چنان ادامه یافته و برنامه‌های ارائه شده توسط اتاق فکر رسانه با پلیس در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول