اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره:

حضور قرآن در جامعه آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره گفت: حضور قرآن در جامعه آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

حضور قرآن در جامعه آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد صبح امروز در بازدید از مراکز قرآنی شبانکاره اظهار داشت: توسعه مفاهیم قرآنی و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه از وظایف مهمی است که مسئولان باید همواره به آن توجه داشته باشند و در راستای تحقق آن تلاش کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره خاطر نشان کرد: روستاهای بخش شبانکاره توان و پتانسیل بالایی در حوزه فعالیت‌های مذهبی و قرآنی دارند و باید تمام توان و ظرفیت خود را برای شکوفایی و به ثمر رساندن این استعدادها در جامعه به کار گیریم.

نیک‌نژاد با اشاره به اهمیت آشنایی جوانان و نوجوانان با مفاهیم ناب قرآنی بیان داشت: آشنایی جوانان و نوجوانان با مفاهیم و مسائل قرآنی از مسائل مهمی است که مسئولان فرهنگی و آموزشی در رأس تمامی امور باید به آن توجه ویژه داشته باشند و با حساسیت خاص در این ارتباط اقدام کنند.

وی افزود: اگر جوانان و نوجوانان ما با مفاهیم ناب اسلامی و قرآنی آشنا باشند به هیچ وجه در گرداب‌های اجتماعی گرفتار نمی‌شوند و مسیر انحراف و کج‌راهه را در زندگی خود پیش نمی‌گیرند و تمام مسئولان در این راستا وظیفه دارند و باید در این امر مهم کوشا باشند.

این مسئول ادامه داد: حضور قرآن در جامعه زمینه‌ساز سرزندگی و عزت جامعه است و جامعه‌ای که مردم آن با قرآن مأنوس باشند از هر آسیب و بلایی مصون و در امان است و آن جامعه دچار آسیب‌ها و معضلات اجتماعی که شاهد آنها هستیم نخواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره با اشاره به لزوم احداث خانه‌های عالم و خانه‌های قرآن در روستاها اذعان داشت:‌ حضور قرآن در زندگی اجتماعی و فردی باعث می‌شود که جامعه همیشه سرزنده پویا و با عزت بماند.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول