اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

بانوان با الگوبرداری از فاطمه (س) از آسیب‌های اجتماعی در امان هستند

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: بانوان با الگو قرار دادن حضرت فاطمه (س) می‌توانند از بسیاری آسیب‌های اجتماعی در امان باشند.

بانوان با الگوبرداری از فاطمه (س) از آسیب‌های اجتماعی در امان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز بعد از ظهر امروز در مراسم شهادت حضرت فاطمه (س) در جمع عزاداران آبپخشی  اظهار داشت: حضرت زهرا(س) زندگی طولانی نداشت لیکن عمق تاثیرات آن حضرت بر شئونات جامعه اسلامی تا حدی است که مکتب تربیتی آن حضرت می‌تواند الگوی تمام عیاری برای جامعه اسلامی باشد.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور و نهادها باید سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) را در قالب برنامه‌های اجرایی خود تدوین کنند و آن را در بطن جامعه انسانی بگنجانند.

خرم‌روز بیان داشت: تنها راه سعادت جامعه این است که به مکتب ائمه اطهار(ع) متمسک شوند و معارف اهل‌بیت(ع) را الگو قرار دهند و بانوان با الگو قرار دادن حضرت فاطمه (س) می‌توانند از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در امان باشند.

وی اضافه کرد: در زندگی حضرت زهرا (س) وجه ولایتمداری، مدیریت خانه و تقویت بنیان خانواده، حضور در صحنه‌های اجتماعی، ارزش و مقام زن و تاثیر تربیتی آن در شئونات مختلف زندگی برجسته است.

بخشدار آبپخش با اشاره به برگزاری مراسمات عزاداری متعدد به مناسبت ایام فاطمیه در آبپخش اذعان داشت: شایسته است که در این مجالس اخلاق، تقوا و همسرداری و سیره آن حضرت به خوبی برای نسل جوان جامعه اسلامی تبیین شود چرا که اگر جوانان و به ویژه زوج‌های جوان در زندگی حضرت زهرا (س) دقیق بشوند و از آن الگو بگیرند بخش زیادی از ناهنجاری‌های موجود اجتماعی حل می‌شود.

خرم‌روز تصریح کرد: باید حضرت فاطمه (س) الگوی زنان و بانوان در تمامی مراحل زندگی باشد و از این طریق معضل بدحجابی که دغدغه اصلی مردم و مسئولان در نظام اسلامی است را رفع کنیم.

بخشدار آبپخش ادامه داد: امنیت اجتماعی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های جوامع انسانی است و با الگو قرار دادن حضرت فاطمه(س) و رفع مشکل بدحجابی در جامعه در ارتقای سطح امنیت اجتماعی تاثیری بسزا دارد.

خرم‌روز با اشاره به نقش مسئولان در ارتقاء سطح حجاب تاکید کرد: باید تمامی مسئولان و مدیران در کنار انجام وظایف و مسئولیت‌های خود به رفع مشکل حجاب در جامعه توجه خاص داشته باشند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول