اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر آبپخش:

با برنامه‌های فرهنگی آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: با برنامه‌های فرهنگی آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم.

با برنامه‌های فرهنگی آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی صبح امروز در نشست با فعالان فرهنگی و هنری شهر آبپخش اظهار داشت: شورای اسلامی شهر آبپخش به تمامی نیازهای شهر آبپخش توجه داشته و تلاش خود را برای رفع نیازهای شهر در تمامی عرصه‌ها به کار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: توسعه و پیشرفت عمرانی شهر از مسائل حساسی است که تمامی اقشار و آحاد جامعه بر آن توجه دارند و شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در سال‌‌های اخیر با حساسیت خاص در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام داده‌اند.

رضایی ادامه داد:‌ نباید تمام توان و پتانسیل خود را در عرصه‌های عمرانی به کار گیریم بلکه باید به نیازهای فرهنگی نیز توجه خاص داشته‌ باشیم و این نیازها را برطرف کنیم.

وی افزود: توجه به نیازهای فرهنگی خواست قشر جوان و نوپای جامعه است و شورای اسلامی شهر آبپخش با همکاری شهرداری در سال‌های اخیر توجه خاصی به این مسئله داشته است.

این مسئول ابراز داشت: فعالیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه عمومی شهر آبپخش در یک سال گذشته در زمینه فعالیت‌های فرهنگی قابل توجه بوده و از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

مسئول کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و جلوگیری از ایجاد انحرافات اجتماعی از مسائلی است که باید در برنامه‌های فرهنگی و هنری مورد توجه قرار دهیم و در واقع می‌توانیم با برنامه‌های فرهنگی آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم.

رضایی تاکید کرد: در شهر و بخش آبپخش توان و استعدادهای هنری نهفته‌ای وجود دارد و کانون‌ها و گروه‌های فرهنگی باید با جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به درخشش استعدادهای هنری و فرهنگی بخش کمک شایانی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: شورای اسلامی شهر آبپخش مانند گذشته همراه و همگام گروه‌های فرهنگی و هنری بوده و در حد توان و اختیارات حمایت‌های گسترده‌ای از این گروه‌ها خواهد کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول