اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

سند تحول بنیادین بهترین کارنامه آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: آماده‌سازی این سند بهترین کارنامه برای آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

سند تحول بنیادین بهترین کارنامه آموزش و پرورش است

امیر نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: یکی از افتخارات فرهنگیان است که سالروز شهادت شهید مطهری به عنوان هفته معلم نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه در دیدار فرهنگیان و معلمان با مقام معظم رهبری، ولی امر مسلمین جهان نخستین سالی بود که از تصویب سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش راضی بودند، افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری آنچه به معلم ارزش می‌دهد، انسان به عنوان ماده خام در دست معلم است که با کار و تلاش می‌تواند به نتیجه برساند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری بالاترین ارزش افزوده در آموزش و پرورش محقق می‌شود، چرا که به افزایش دانش افراد منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری آموزش و پرورش سازمانی فراگیر و سراسری است که از فرصت‌های انقلاب محسوب می‌شود، یادآور شد: از نظر مقام معظم رهبری آموزش و پرورش در مراتب بالای تقسیم‌بندی فعالیت‌های کشور قرار دارد.

نظری خاطرنشان کرد: مدال‌ افتخار آموزش و پرورش رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد این سازمان است.

وی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری پس از تصویب سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ترسیم افق‌ها و مراحل رشد جدید است، افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری آموزش و پرورش سندی در دست دارد که باید برای نتیجه‌بخش بودن آن‌، عملیاتی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: افتخار آموزش و پرورش است که خواسته و مطالبه جدی مقام معظم رهبری را تحقق بخشیده و آماده‌سازی این سند بهترین کارنامه برای آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش عملیاتی‌کردن این سند را تکلیف خود می‌داند، افزود: در راستای اجرای مطلوب این سند فعالیت‌های مطلوبی انجام شده است.

نظری از تشکیل ستاد اجرایی تحول در وزارتخانه آموزش و پرورش و کمیته اجرایی سند در استان‌ها و شهرستان‌ها خبر داد و گفت: جلسات اجرایی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش هر هفته بدون وقفه برگزار می‌شود.

وی از حضور اعضای این کمیته در مناطق آموزش و پرورش خبر داد و گفت: روسای مناطق نیز برای گزارش‌دهی در خصوص فعالیت‌های خود در این راستا در جلسات کمیته حاضر می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه همه توان خود را برای اجرای مطلوب سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش به کار می‌گیریم، تصریح کرد: امیدواریم در عمل به این سند نیز رضایت مقام معظم رهبری حاصل شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول