اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

اجرای سند تحول بنیادین در گرو وجود معلمان متحول است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه معلمان برای پرورش انسان‌های متعهد و متخصص آینده کشور نباید لحظه‌ای از مطالعه و پژوهش غافل شوند، گفت: سند تحول بنیادین با معلمان متحول اجرایی خواهد شد.

اجرای سند تحول بنیادین در گرو وجود معلمان متحول است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز طاهری پیش از ظهر امروز در جشن بزرگ هفته معلم این استان که با حضور مسئولان عالی استانی به همت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: تدوین سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش خواسته به حق رهبری بود و امروز اگر شاهد تحول در این نهاد مهم تعلیم و تربیت هستیم همه به واسطه اندرزها و رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تحول بنیادین در آموزش و پرورش هنگامی محقق خواهد شد که تحول در ما معلمین به وجود آید و تحول در معلمی پدید نخواهد آمد مگر این‌که هر روز و هر ساعت مطالعه کنیم.

وی معلم مطالعه‌گر را معلم تحول‌گرا دانست و گفت: اگر خود را در ابعاد علمی تجهیز نکنیم پیشرفت و ترقی حاصل نخواهد شد.

طاهری ادامه داد: اگر به درستی آثار معلم نمونه خود یعنی استاد مطهری را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و آن‌ها را به دقت مطالعه کنیم معلم موفقی خواهیم شد.

این مسئول تعلیم و تربیت در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همه جانبه‌نگری از دیگر خصوصیات بارز استاد شهید مطهری بود که در همه علوم متبحر بود و راز موفقیت این معلم راستین همین بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با همه وجود پیگیر مطالبات و معوقات معلمان هستیم، تصریح کرد: همکاران ما در همه بخش‌ها و حوزه‌های آموزش و پرورش به دنبال محقق کردن این موضوع هستند.

طاهری به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و اجرای بندهای آن نیز اشاره کرد و گفت: آموزش‌های پایه ششم ابتدایی به زودی در استان آغاز خواهد شد و دانشکده فرهنگیان ما نیز در دو پردیس کار خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول