اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

5 اسفند ماه اتفاق می‌افتد

برگزاری آزمون سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: 5 اسفند ماه آزمون سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خراسان رضوی

محمد الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: آزمون سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استان خراسان رضوی برای همه مدیران، معلمان، مشاوران امور تربیتی، همکاران رسمی، قراردادی، پیمانی و حق‌التدریس برگزار می‌شود.

الهی افزود: هدف از برگزاری این آزمون، آمادگی همه همکاران فرهنگی به منظور آشنایی و تعمیق بیشتر این سند است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی اظهار کرد: این آزمون به شکل حضوری و در دو مرحله برگزار می‌شود که آزمون همکاران خواهر فرهنگی در 24 بهمن برگزار شد.

الهی یادآور شد: آزمون روز 5 اسفندماه ویژه همکاران برادر فرهنگی در تمام ادارات سطح استان خراسان رضوی و به شکل تستی برگزار می‌شود.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی از برگزاری کلاس‌های ضمن خدمت فرهنگیان خبر داد و گفت: سال گذشته، کلاس‌های ضمن خدمت فرهنگیان استان خراسان رضوی در اردیبهشت و اوائل خرداد ماه برگزار شد و کلاس‌های آموزش ضمن خدمت از 15 فروردین ماه سال آتی برگزار می‌شود.

الهی افزود: با توجه به نیاز سنجی‌هایی که در تمام ادارات انجام شده است، این کلا‌س‌ها به دلیل وقت آزاد بیشتر فرهنگیان و مدرسان و در اختیار گرفتن بیشتر فضاهای آموزشی، پیش‌بینی شده است که در تابستان نیز برگزار شود.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است، کلاس‌های بدو استخدام را برای آموزشیاران در تابستان برگزار می‌کنیم.

الهی گفت: با توجه به هماهنگی مسئولان آموزش ضمن خدمت، مبدا و مقصد، همکاران فرهنگی با در نظر گرفتن شرایط و برنامه‌های اعلام شده در دوره‌های مورد نیازی که شرایط شرکت در آن را دارند، حضور یابند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول