اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی صورت گرفت

آموزش 7 هزار مدیر فرهنگی در اجرای سند تحول بنیادین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بیش از هفت هزار نفر از مدیران و معاونان مدارس در راستای اجرای سند تحول بنیادین در استان آموزش دیدند.

آموزش 7 هزار مدیر  فرهنگی در اجرای سند تحول بنیادین

محمدرضا حاجتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در آخرین سفری که برای بازدیدهای قطبی در شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، میان‌جلگه، زبرخان و سرولایت در قطب نیشابور اتفاق افتاد، 138 مرکز شبانه‌روزی،150 مدرسه عادی و 98 کارشناسی مورد بازدید قرار گرفت.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بیش از هفت هزار نفر از مدیران و معاونان مدارس در جهت اجرای استقرار ساختار 6-3- 3 و سند تحول بنیادین در بازدیدهای قطبی آموزش دیدند.

حاجتمند افزود: این بازدید نیز با حضور91 کارشناسی استان و 280 کارشناسان ادارات‌کل آموزش و پرورش کارگروه شهید شوشتری انجام شد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش گفت: تا کنون تمام مدارس شبانه روزی مناطق 43 شهرستان مورد بازدید قرار گرفت و 8 جلسه شورای معاونان اداره‌کل با حضور معاونان استان و روسای ادارات آموزش و پرورش در هشت کارگروه جهت بررسی گزارش بازرسان اعزامی تشکیل شد.

حاجتمند افزود: 43 جلسه شورای معاونان مناطق با حضور بازدیدکنندگان از ادارات انجام شده، که تمام نقاط قوت و ضعف بازدیدها مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره‌کل آموزش و پرورش یادآور شد: در بازدیدهایی که از قطب نیشابور صورت گرفت، دیدار با خانواده  یازده شهید فرهنگی و دانش آموز و نیز دیدار با فرمانداران و ائمه جماعات شهرستان‌ها انجام شد.

حاجتمند  از برگزاری نخستین جلسه کارگروه تخصصی ارزیابی عملکرد ادارات آموزش و پرورش استان با حضور نمایندگان ادارات داخلی اداره‌کل آموزش و پرورش خبر داد و گفت: در این جلسه شاخص‌های عمومی و اختصاصی واصله از استانداری خراسان رضوی و وزارت آموزش و پرورش توجیه و تبیین شده و برای اجرای عملکرد به نمایندگان داخلی ادارات تحویل می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول