اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

ترویج اندیشه‌های شهید مطهری، موجب غنای فکری جوانان می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهاوند گفت: ترویج اندیشه‌های شهید مطهری در بین نسل جوان موجب غنای فکری آنها می‌شود.

ترویج اندیشه‌های شهید مطهری، موجب غنای فکری جوانان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی صبح امروز چهارشنبه در جمع پرسنل سپاه و تعدادی از فرهنگیان اظهار داشت: یکی از مهمترین دلایلی که توانسته بعد از گذشت 32 سال از شهادت شهید مطهری آثار و کتب و اندیشه‌های ارزشمند ایشان را زنده، پویا و اثرگذار نگه دارد وجود سه عنصر عدالت، معنوی و آزادی در آثار ایشان است.

وی به اندیشه‌ها و بیانات متعدد شهید مطهری در مقابله همه‌جانبه با دشمن اشاره کرد و افزود: دشمنان شهید مطهری همواره در مقابل افکار و اندیشه‌های ناب ایشان چیزی برای مقابله نداشتند بنابراین وجود ایشان را برای پیشبرد اهداف والای اسلام و انقلاب و مردم ایران مؤثر می‌دیدند و به همین خاطر ایشان را به شهادت رساندند.

امام جمعه نهاوند افزود: البته دشمنان غافل از این بودند که شاید بتوانند به لحاظ فیزیکی شهید مطهری را به شهادت برسانند اما آثار و افکار و اندیشه‌های ایشان را نمی‌توانند از بین برند.

وی با انتقاد از اینکه متأسفانه از آثار و کتب ارزشمند شهید مطهری برای نسل جوان به ویژه دانشجویان، دانش‌آموزان و نخبگان فعالیت اثربخشی صورت نگرفته است.

مغیثی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه کشور اسلامی ایران امروز به الگوی مناسبی برای بیداری اسلامی مسلمانان منطقه و جهان تبدیل شده است، گفت: بنابراین وظیفه تک تک ملت ایران به ویژه خواص بسیار سنگین شده است.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول