اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

جامعه در سایه تلاش کارگران خودکفا شده است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: رهایی کشور از وابستگی‌ها و حرکت در مسیر خودکفایی به یاری کارگران جامعه محقق شده است.

جامعه در سایه تلاش کارگران خودکفا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در دیدار کارگران نمونه استان زنجان اظهار کرد: کار و کارگر نقش و جایگاه خاصی در روند انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه جایگاه و نقش کارگران در شکل‌گیری، پیروزی و ادامه روند انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با حضور پر رنگ کارگران تحقق یافته است.

استاندار زنجان مبارزات قشر کارگر در راستای فشار به رژیم گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این قشر همواره در صف مقدم فشارهای مختلف به رژیم گذشته قرار داشت.

وی با بیان اینکه کارگران در فضای انقلابی، سیاسی و اجتماعی نقش تاثیرگذاری دارند، خاطرنشان کرد: تاثیرگذاری این قشر با مادیات نباید مقایسه شود.

*کارگران در خط مقدم دوران دفاع مقدس بودند

رئوفی‌نژاد با اشاره به تاثیرگذاری کارگران در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این قشر در پشتیبانی، ارائه خدمات فنی و دفاع از مرزهای کشور در دوران دفاع مقدس به خوبی نقش خود را ایفا کرده است.

وی نقش کارگران را در خودکفایی جامعه در بخش‌های مختلف تاثیرگذار دانست و گفت: نباید گذشت زمان موجب فراموشی تاثیرگذاری این قشر در عرصه‌های مختلف شود.

استاندار زنجان کاهش وابستگی به بیگانگان را از تلاش‌های قشر کارگر عنوان کرد و افزود: رهایی کشور از وابستگی‌ها و حرکت در مسیر خودکفایی به یاری کارگران جامعه محقق شده است.

وی عزت، بالندگی و شکوفایی جامعه را مدیون خودکفایی کشور دانست و گفت: اگر قشر کارگر در کنار نظام به خودکفایی و استقلال اقتصادی کمک نمی‌کرد، امروز از خودکفایی خبری نبود.

*فتح قله‌های پیشرفت حاصل تلاش کارگران است

رئوفی‌نژاد فتح بزرگترین قله‌های پیشرفت و ترقی را حاصل کار کارگران جامعه عنوان کرد و یادآور شد: ایران اسلامی به مدد و تلاش کارگران در رسیدن به قله‌های استقلال و کسب افتخارات موفق بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی وظیفه کارگران را تاثیرگذارتر عنوان کرد و افزود: شعار سال در نتیجه همت و تلاش کارگران محقق می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه حاصل تولید ملی خود اتکایی و تولید کالاهای با کیفیت ایرانی است، تصریح کرد: کارگران در افزایش کیفیت کالاهای ایرانی در خط مقدم قرار دارند.

وی بر ضرورت تحقق شعار سال با همت و تلاش همه افراد جامعه تاکید کرد و افزود: مدیران و مسئولان باید زمینه‌های حمایت از کسب و کار و سرمایه‌گذاری را برای تحقق شعار سال آماده کنند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به وظایف سرمایه‌گذاران در تحقق شعار سال ادامه داد: افزایش کمی و کیفی خدمات سرمایه‌گذاری از وظایف این بخش محسوب می‌شود.

وی وظیفه مردم را خرید کالاهای ایرانی عنوان کرد و افزود: مردم باید برای خرید کالاهای ایرانی برای تحقق شعار سال اقدام کنند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول