اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کارگر انجام شد

دیدار صمیمی استاندار اردبیل با کارگران کارخانه سیمان

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل همزمان با هفته کارگر از کارخانه سیمان اردبیل بازدید و با کارگران این کارخانه نشستی صمیمی برگزار کرد.

دیدار صمیمی استاندار اردبیل با کارگران کارخانه سیمان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری که ظهرامروز به طور سرزده و با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کارخانه سیمان اردبیل رفته بود با کارگران این کارخانه دیدار و از نزدیک در جریان فعالیت آنها قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید به خبرنگار فارس گفت: هم اکنون کارخانه سیمان اردبیل با ظرفیت 787 نفر فعال است که 495 نفر آنها به صورت مستقیم در واحدهای اداری، خدماتی، معدن و... فعال و بقیه نیز در قالب تعاونی‌های حمل و نقل با کارخانه سیمان همکاری می‌کنند.

صابری با یادآوری اینکه 90 درصد کارگران این کارخانه بومی هستند از تولید دو نوع محصول سیمان در این کارخانه خبر داد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این کارخانه روزانه 3 هزار و 500 تن سیمان معمولی و 3 هزار و 200 تن محصول کلینگر تولید می‌شود.

وی با اشاره به این‌که هم اکنون کارخانه سیمان اردبیل به عنوان کارخانه صنعتی سبز معرفی شده است، اضافه کرد: ‌با نصب سیستم غبارگیر با هزینه 11 میلیارد تومان آلودگی‌های موجود در کارخانه تصفیه شده و این آلودگی‌ها وارد محیط زیست نمی‌شود.

در این بازدید که نزدیک به سه ساعت به طول انجامید، استاندار اردبیل ناهار را نیز با کارگران کارخانه صرف کرد و از نزدیک با مشکلات و معضلات آنها آشنا شد.

استاندار اردبیل همچنین در این بازدید نسبت به تفکیک و رفع مشکل 10 هکتار زمین تعاونی کارخانه سیمان قول مساعد داد و گفت: به مناسبت هفته کارگر ما نسبت به رفع مشکل این زمین در منطقه سرعین اقدام می‌کنیم.

بازدید سرزده استاندار اردبیل از هنرستان فنی رازی

‌استاندار اردبیل همچنین صبح امروز به مناسبت روز معلم به همراه مدیرکل آموزش و پرورش به طور سرزده از هنرستان فنی رازی اردبیل دیدن کرد.

در این بازدید مدیر و معلمان مدرسه در نشست صمیمی با استاندار خواستار تجهیز کارگاه‌های فنی این هنرستان به ابزارهای مدرن و روز آموزشی شدند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول