اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل مصوبات دولت به خراسان‌شمالی انجام شد

ساخت 8 فضای ورزشی برای کارگران خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی گفت: هشت فضای ورزشی از محل مصوبات سفر دولت به این استان احداث می‌شود.

ساخت 8 فضای ورزشی برای کارگران خراسان‌شمالی

علی حسین‌پورپاکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت:‌ طی سفر نخست دولت به خراسان‌شمالی احداث پنج فضای ورزشی به تصویب رسید که چهار مورد از این طرح‌ها دارای صد‌ در صد پیشرفت فیزیکی و یک مورد نیز 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی مجموعه ورزشی کارگران امام علی(ع) بجنورد، مجموعه ورزشی کارگران شیروان، مجموعه ورزشی کارگران استان و مجموعه ورزشی کارگران اسفراین را از پروژه‌های این سفر برشمرد که صد درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

حسین‌پور‌پاکزاد تصریح کرد:‌ مجموعه ورزشی کارگران جاجرم نیز با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

وی مصوبات احداث فضاهای ورزشی در سفر دوم دولت به خراسان‌شمالی را هم مورد اشاره قرار داد و گفت:‌ احداث استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی کارگران بجنورد و احداث سالن ورزشی کارگران فاروج از جمله این طرح‌ها بوده که هرکدام به ترتیب 90 درصد و 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی پیش‌بینی کرد تا استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی کارگران بجنورد امسال بهره‌برداری شود.

وی با بیان اینکه در قالب سفر سوم دو پروژه ورزشی تکمیل مجموعه ورزشی کارگران استان و احداث استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی کارگران اسفراین در حال اجرا است، تصریح کرد: پیگیری‌ها برای جذب اعتبار به منظور تسریع در اجرای این پروژه‌ها در حال انجام است.

نخستین سفر دولت به خراسان‌شمالی در مرداد 85، دومین سفر دولت به استان در مهر 87 و سومین سفر دولت به خراسان‌شمالی در آبان ماه 89 انجام شد.

خراسان‌شمالی با دارا بودن هفت شهرستان، 843 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول