اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کارگران گلستان:

واردات کالا شغل کارگران را تهدید می‎کند

خبرگزاری فارس: نماینده کارگران گلستان و کارگر نمونه بسیجی استان گفت: با واردات کالا شغل کارگران تهدید می‌شود.

واردات کالا شغل کارگران را تهدید می‎کند

عبدالحمید خیرخواه در گفت‎وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار داشت: در چند سال اخیر مقام معظم رهبری شعار اقتصادی را در سرلوحه کار قرار می‎دهند و نشانگر نگرانی اقتصادی است.

وی افزود: بالطبع جامعه کارگری هم مشکلات فراوان در پیشرو دارند از اخراج بی‎رویه گرفته تا عدم حمایت از بنگاه‎های زودبازده اقتصادی که رکود اقتصادی در سطح استان به بار می‎آورد و در این میان نخستین ضرر شامل قشر کارگر جامعه خواهد شد.

خیرخواه با بیان اینکه تولید ملی راه نجات از معضل اقتصادی است اذعان کرد: هر محصولی که از خارج وارد کشور می‎شود یک شغل را تهدید می‎کند و امکان دارد کارگری در این راستا اخراج شود.

این کارگر نمونه بسیجی گلستان خاطر نشان کرد: باید با حمایت از تولید ملی و کیفی‎سازی محصولات درهای واردات را ببندیم و قاچاق کالا هم یکی از معضلات مهمی است که در این راستا به جامعه آسیب‎های فراوان وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه کشاورزان گلستان که بخش اعظم جامعه کارگری را تشکیل می‎دهند وضعیت خوبی ندارند متذکر شد: با توجه به اینکه استان ما قطب کشاورزی محسوب می‎شود جا دارد که به این گروه و مشکلاتشان رسیدگی بیشتری شود و قطع یارانه‎ها و عدم حمایت از آنها مشکلات زیادی را فراهم ساخته است.

خیرخواه ساماندهی کارگران را نیز یک نیاز اساسی عنوان کرد و افزود: در سطح شهر گرگان کارگران در گذرهای چهارراه میدان، قزاق‎محله و میدان وحدت تجمع می‎کنند که جا دارد مسئولان شهری با ساماندهی این گروه کمی از مشکلات آنها را کم کنند تا نیاز نباشد که تا ساعت‎ها برای کار در این محل‎ها منتظر باشند و دست آخر هم بدون به دست آوردن کار با دست خالی به خانه‎هایشان برگردند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول