اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری

کارت خرید اعتباری کارگران رونمایی شد

خبرگزاری فارس: کارت خرید اعتباری کارگران چهارمحال و بختیاری امروز ظهر در همایش گرامیداشت هفته کارگر با حضور استاندار و جمعی از مسئولان این استان رونمایی شد.

کارت خرید اعتباری کارگران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در همایش گرامیداشت هفته کارگر اظهار داشت: دین مبین اسلام برای مقام و جایگاه کارگر ارزش زیادی قائل شده است به گونه‌ای که در روایات این‌گونه آمده که پیامبر(ص) بر دست کارگر بوسه زده است.

علی‌اصغر عنابستانی افزود: تلاش صادقانه و مخلصانه برای کسب معیشت و خدمت به خلق توفیقی است که نصیب کارگران شده و به این واسطه در نزد پروردگار از ارزش و جایگاه والایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تصریح کرد: نامگذرای امسال نباید در حد شعار باقی بماند بلکه باید به مرحله عمل برسد و این به تلاش کارگران و تلاشگران این عرصه بستگی زیادی دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با گرامیداشت روز معلم، اظهار داشت: علم و دانشی که همراه با عمل و کار نباشد، ارزشی ندارد.

عنابستانی افزود: متاسفانه در فرهنگ عرفی ما، نگاه به کارکردن مثبت نیست و هرچند این فرهنگ منحصر به استان ما هم نمی‌شود ولی در استان ما پررنگ است.

وی با اشاره به آیات و روایت دین اسلام در رابطه با ارزش و جایگاه کارگر در جامعه، گفت: کسی که برای کسب روزی حلال کشته شود با شهدا محشور می‌شود و از ارزش والایی بهره‌مند می‌گردد اما این در حالی است که فرهنگ استعماری جدید و عرف کنونی به این موضوع توجهی نکرده و به کارگر به دید منفی نگاه می‌کنند.

عنابستانی با بیان اینکه ما همه یک ملت هستیم و باید در کنار یکدیگر خدمت کنیم، تصریح کرد: اگر بخواهیم جامعه و کشور ما پیشرفت کند و مسیر آبادانی را سریع‌تر طی کند باید همه ما با اتحاد و همدلی کار کنیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول