اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

کارگران در خط مقدم تولید ملی قرار دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: جامعه کارگری و کارگران در خط مقدم تولید ملی قرار دارند.

کارگران در خط مقدم تولید ملی قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی صبح امروز در جلسه یادواره شهدای کارگر نهبندان و تجلیل از کارگران نمونه شهرستان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران امروزه اقتدار، سربلندی و عزت خود را مرهون و مدیون خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران است.

وی با بیان اینکه شهیدان چراغ راه بشریت هستند، تصریح کرد: سیره، منش و وصیت‌نامه‌های شهدا به عنوان بهترین راهنمای زندگی افراد محسوب می‌شود و امروزه جامعه نیازمند ترویج و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرماندار نهبندان با اشاره به زندگی و سیره سردار شهید عبدالحسین برونسی افزود: این شهید بزرگوار کارگر و بنای ساده‌ای بود اما با توجه به اعتقادات مذهبی قوی و تلاش در عرصه کارگری توانست به تعالی و بالاترین مقام یعنی شهادت برسد و امروز باید جامعه کارگری از این شهید در زندگی و کار خویش الگوبرداری کنند.

شرافتی‌راد جامعه کارگری را در خط مقدم تولید ملی عنوان کرد و گفت: این قشر زحمتکش نقشی اساسی را در تولیدات و چرخه اقتصادی کشور ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: حضرت علی(ع) به مالک اشتر می‌فرمایند "کار امروز را برای فردا مگذار چرا که برای فردا نیز کار وجود دارد و اگر کار امروز را برای فردا بگذاری فردا خسته و کسل خواهی شد و مزد کارگر را قبل خشک شدن عرقش به وی پرداخت کن".

فرماندار نهبندان در ارتباط با کارگر نمونه اظهار داشت: کارگری نمونه شناخته می‌شود که در کارش تعهد، اخلاص و صداقت نمود داشته باشد و با وجدان کاری انجام وظیفه کند.

شرافتی‌راد یادآور شد: امروزه کارگران می‌توانند با همت و تلاش مضاعف در کنار سایر اقشار جامعه و مسئولان در تولید ملی و افزایش کیفیت کالاهای داخلی نقش بسزایی را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه در مکتب اسلام به بحث کارگری و کار اهتمام فراوان و تأکید زیاد شده است، تصریح کرد: اعتمادسازی متقابل در محیط کار بین کارگر و کارفرما باید صورت گیرد که این مهم در بهره‌وری درست از امکانات و افزایش تولیدات بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول