اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

الگوی کارگران در جهان اسلام حضرت علی (ع) است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: الگوی کارگران در جهان اسلام حضرت علی (ع) است.

الگوی کارگران در جهان اسلام حضرت علی (ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدحسن بابایی عصر سه‌شنبه در همایش تجلیل از کارگران نمونه بسیجی گلستان اظهار داشت: این روزها مصادف با چند حادثه و رخداد است که یکی از آنها شهادت متفکر عالی‌قدر علامه شهید مرتضی مطهری است.

وی با بیان اینکه دشمن در اوایل انقلاب این مقام عالی‌قدر جمهوری اسلامی ایران را به شهادت رساند خاطر نشان کرد: در 12 اردیبهشت 1358 این شهید متفکر و صاحب‎نظر به دست گروهک فرقان به شهادت رسید و نشان از شناسایی دقیق دشمن از مهره‎های اصلی انقلاب داشت.

بابایی اذعان کرد: استاد مطهری در آن روزها نه فرمانده بود، نه رئیس جمهور و دارای سمت نظامی هم نبوده است اما دشمن او را مورد هدف قرار داد تا انقلاب ما از وجود موهبتی چون ایشان بی‎بهره شود.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان شروع عملیات بیت‌المقدس را از دیگر رخدادهایی برشمرد که در چنین ایامی محقق شده است و متذکر شد: در آن روزها فتح خرمشهر پس از خیانت‎های بنی‌صدر برای رزمندگان به نوعی عقده شده بود و نصف این شهر در دست بسیجی‎ها و بخشی دیگر در دست دشمن قرار داشت.

وی با بیان اینکه برای فتح خرمشهر خون‎های بسیاری ریخته شد ابراز داشت: با شروع عملیات بیت‌المقدس در سه مرحله و 23 شبانه‌روز در روز سوم خرداد ماه خونین شهر آزاد و خرمشهر شد.

بابایی با اشاره به دسیسه‎ها و توطئه‎های دشمنان جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: دشمن برای از بین بردن ما نقشه‎های زیادی در سر می‎پروراند اما ایمان و اراده مردم و راهبردهای مقام معظم رهبری تمام نقشه‎های آنان را نقش بر آب کرده است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه چند سال است که دشمن از طریق اقدامات فرهنگی به دنبال ایجاد دسیسه است افزود: بر همین اساس مقام رهبری در این سال‎ها برای رشد تولید علم در راستای محکم ساختن زیرساخت‎های اقتصادی برنامه‎ریزی می‎کند.

وی اذعان کرد: در سالی که به نام تولید ملی نامگذاری شده است همه ما مکلف هستیم تا با تحقق این شعار و کیفیت سازی تولیدات این فرهنگ کهنه و بر جا مانده از استعمار که مسلمانان را انسان‎های تنبل و گریزان از کار معرفی می‎کند رها کنیم.

بابایی الگوی کارگران در اسلام را حضرت علی (ع) دانست و اظهار داشت: ما همانطور که در بحث شهادت همه الگوها را داریم برای جامعه کارگری نیز الگوهای زیادی داریم و حضرت علی (ع) کسی است که چاه‎ها، قنات‎ها و نخلستان‎های بسیاری را آباد کرد و نباید برای الگوی جامعه کارگری کشورهای بیگانه چون چین و ژاپن را مثال بزنیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول