اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله معلمی:

مشکل کارگران نساجی قابل حل است/ مسئولان تعلل نکنند

خبرگزاری فارس: عضو خبرگان رهبری در تکریم مقام کارگر گفت: مشکل کارگران نساجی قائمشهر قابل حل است.

مشکل کارگران نساجی قابل حل است/ مسئولان تعلل نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی بعدازظهر امروز در همایش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه قائمشهر که به منظور بزرگداشت مقام معلم و استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در حسینیه ثارالله قائمشهر برگزار شد با اشاره به هفته کارگر و تکریم کار اظهار داشت: باید کارگر را قدر بدانیم، افسوس که ما امسال شرمسار کارگران نساجی قائمشهر هستیم که گرفتار 18 ماه حقوق معوقه خویش هستند.

وی افزود: سال قبل اگر تعللی بود وضعیت تا این حد حاد تلقی نشد، ولی امسال وضعیت کارگران نساجی حادتر و مطالباتشان انباشته‌تر شد، نمی‌دانم چرا مسئولان ذی‌ربط کاری نمی‌کنند در حالی که قطعا توانایی حل این مشکل را دارند.

معلمی تاکید کرد: مشکل کارگران نساجی قائمشهر قابل حل است، ولی اراده جدی می‌خواهد و اینکه مسئولان به فکر بیفتند و تعلل نکنند.

این عضو خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به قدرت تفکر و علم که از ویژگی‌های برتر انسان به عنوان یک موجود اندیشمند است، تصریح کرد: انسان صاحب اندیشه‌ای است که امکان نوآوری و خلاقیت و توسعه علم را دارد.

وی اعلام هفته عقیدتی سیاسی، همزمان با شهادت استاد مطهری را پرمفهوم و ارزشمند ذکر کرد و ابراز داشت: هم ‌طرازهای مطهری از اینکه در حوزه بمانند ناخرسند نبودند، اما مطهری با وجود اینکه اگر در حوزه می‌ماند به مقام مرجعیت می‌رسید، ولی با احساس نیاز به جهاد پای در عرصه دانشگاه نهاد و برای ساختن نسل جوان، چهره به چهره با آنان وارد میدان شد.

معلمی با خالصانه و بی‌ریا خواندن حاصل کار استاد شهید اذعان داشت: شهادت مطهری مردم را بیدار کرد که اگر بیداری ملت نبود این مقاومت‌ها و دفاع جانانه هرگز اتفاق نمی‌افتاد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول