اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

چرخ‌های صنعت هر شهر را کارگران آن می‌چرخانند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زرند از کارگران به عنوان چرخانندگان چرخ‌های صنعت هر شهر یاد کرد و گفت: لیاقت کارگری و داشتن این نام پرآوازه نصیب هر کس نمی‌شود.

چرخ‌های صنعت هر شهر را کارگران آن می‌چرخانند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، فرماندار زرند سه‌شنبه شب در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری زرند رونق و آبادانی شهر را مدیون کارگران دانست و اظهار داشت: کارهای سختی که شاید از عهده بعضی از افراد خارج باشد به دستان کارگران برطرف می‌شود.

رضا کرمی افزود: همت و تلاش بعضی از کارگران مجموعه شهرداری واقعاً ستودنی است و امیدواریم ما نیز قدردان این همت و تلاش باشیم.

رضا یزدان‌پناه سرپرست شهرداری زرند نیز نیروهای شهرداری را خادمان شهر دانست و اظهار داشت: کارگران مجموعه شهرداری نیروهایی هستند که برای پیشرفت و آبادانی شهر خود از هیچ کوششی دریغ نکرده و خدمت به شهروندان را سرلوحه کارهای خود می‌دانند.

وی افزود: خدمت‌رسانی و دامنه وظایف شهرداری به حدی گسترده است که در تمام مشکلات، بحران‌ها و حوادث کارکنان شهرداری حضور دارند.

سرپرست شهرداری زرند تصریح کرد: داشتن کارگران با استعداد، پرتوان و خدمت‌رسان در هر مجموعه‌ای سبب رونق و پیشرفت آن مجموعه می‌شود که شهرداری زرند یکی از این مجموعه‌ها است.

وی افزود: زمانی یک مجموعه موفق است که بتواند کارگران خود را راضی نگه دارد و امیدواریم بتوانیم با خدمت صادقانه به کارگران در این بخش گام‌های اساسی را برداریم.

یزدان‌پناه با بیان اینکه بهترین نیروها، کم توقع‌ترین و پرکارترین کارکنان در شهرداری زرند مشغول به کار هستند، گفت: کارگران مجموعه شهرداری در سالی که به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است این فرموده رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار داده و از جان و دل برای ساختن شهری آباد و آبادتر تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه زرند نیز ضمن تبریک روز کارگر از آنها به عنوان چرخانندگان چرخ صنعت هر شهر نام برد و گفت: لیاقت کارگری و داشتن این نام پرآوازه نصیب هر کس نمی‌شود و باید به خود افتخار کنید که پیامبر بر دستان شما کارگران بوسه زده است.

در این مراسم از 10 نفر از کارگران نمونه و چهار نفر از بسیجیان نمونه پایگاه ثارالله زرند تجلیل شد.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول