اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

کارگران شهرداری نباید دغدغه امنیت شغلی داشته باشند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: کارگران زحمتکش و بی‌ادعای شهرداری نباید دغدغه امنیت شغلی داشته باشند و یا از آینده شغلی خود نگران باشند.

کارگران شهرداری نباید دغدغه امنیت شغلی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری شامگاه دوشنبه در دویست و بیست و دومین جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: تمام کارگران به ویژه کارگران پرتلاش شهرداری در خط مقدم پیشرفت، توسعه و عمران شهرها و مناطق مختلف کشورمان قرار دارند و در سایه همت آنهاست که ما می‌توانیم در رفاه و آسایش کامل زندگی کنیم.

وی ضرورت برطرف شدن دغدغه‌های فکری و مشکلات کارگران را در حد مقدورات به دست مسئولان و شهرداران مناطق یادآور شد و بیان کرد: با توجه به تصمیم اخیر دولت در تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی و سروسامان بخشیدن به وضعیت نیروهای نامبرده شده از شهردار اردبیل انتظار می‌رود با همکاری معاونت‌های اداری و مالی پیگیر موضوع بوده و نسبت به تبدیل وضعیت کارگران اقدام لازم را انجام دهد.

رئیس شورای شهر اردبیل به اهمیت و ارج‌گذاری قشر کارگر اشاره کرد و افزود: تنها قشری که پیام‌آور رسالت نبی مکرم اسلام دست آن را بوسیده است قشر زحمتکش و پرتلاش کارگر است که سعی می‌کند با تمام توان و ظرفیت خود در جبهه تلاش و سازندگی حضوری موفق داشته باشد.

سرداری در بخش دیگری از سخنان خود روز شوراها را نیز به همکاران و مجموعه شهرداری تبریک گفت و اضافه کرد: از زمان شکل‌گیری شورا و حاکمیت اراده مردم در تصمیم‌گیری‌ها و اجرای اقدامات شهروندان و اقدامات موثر شهری این مجموعه توانسته است موثرترین نقش خود را در بهبود شرایط و اصلاح عمران و آبادانی شهرها و روستاها ایفا کند.

وی شورا را بازوی توانمند دولت و مطالبه‌گر خواست و اراده مردم توصیف کرد و ادامه داد: هر قدر تفویض اختیار از سوی دولتمردان به سمت شورا و جایگاه عظیم و رفیع آن صورت گیرد به همان نسبت کارها روند مناسب و قابل قبولی پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای شهر اردبیل همچنین روز معلم را نیز به قشر فرهیخته و اندیشمند جامعه معلمان، اساتید دانشگاه‌ها و مدرسان حوزه‌های علمیه تبریک گفت و اضافه کرد: اولین معلم عالم خود خداوند متعال بوده و نبی مکرم اسلام به همراه ائمه اطهار از معلمان هدایتگر بشر در طول تاریخ بوده‌اند.

سرداری تقارن این روز را با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری گرامی داشت و گفت: شهید مرتضی مطهری شهید راه علم و بصیرت و آگاهی بوده و معاندان نظام به واسطه کینه‌ای که از علم و عمل این عالم وارسته داشتند اقدام به ترور این استوانه عظیم فقهی و فلسفی کشورمان کردند.

وی همچنین به اقدامات آغاز شده از سوی شهرداری در حوزه عمران و آبادانی اشاره و خاطرنشان کرد: هرچند این خدمات امیدوارکننده است اما انتظار می‌رود با سرعت و شتاب بیشتری ادامه پیدا کند تا یک فضای مرمتی و آسفالت معابر و کوه‌ها و خیابان‌ها را در فرصت باقیمانده از آب و هوای مساعد استان و فصل بهار و تابستان شاهد باشیم.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: به دلیل بارش‌ها و نامساعد بودن شرایط جوی در ماه فروردین اقدام چندان مشهودی در آسفالت و توسعه فضای سبز اتفاق نیفتاده که انتظار می‌رود با جبران این فرصت از دست رفته تا پایان خرداد ماه کار لکه‌گیری، آسفالت معابر، کوچه‌ها و توجه به پارک‌ها و فضای سبز اتفاق بیافتد.

سرداری در پایان سخنان خود همچنین از شهرداران مناطق نیز خواست در قالب یک دفترچه کاری اولویت‌دار نیازمندی‌ها، ضعف‌ها و خواسته‌های مردم را تنظیم کرده و در اختیار اعضای شورای شهر قرار دهند تا ما بتوانیم با کنترل و نظارت اقدامات انجام شده با اولویت‌های مشخص پاسخگوی مطالبات مردم و ارباب رجوع باشیم.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول