اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

کارگران در صف اول خدمت به جامعه قرار دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران به واسطه تلاش و خدمتی که از خود نشان می‌دهند، در صف اول خدمت به جامعه قرار دارند.

کارگران در صف اول خدمت به جامعه قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داوود شیوندی بعدازظهر امروز در همایش گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار داشت: کارگران تاکنون با تلاش و پشتکار خود باعث رونق و پیشرفت استان شده‌اند و امید می‎رود با خدمات تلاشگران این عرصه شاهد توسعه بیش از پیش کشور و استان باشیم.

وی به نقش کارگران در پیشبرد برنامه‌های کشور اشاره کرد و افزود: هم در سال گذشته که سال جهاد اقتصادی نامیده شد و هم در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، کارگران در صف اول خدمت به جامعه قرار دارند.

شیوندی ادامه داد: نامگذاری امسال ارتباط مستقیمی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد و در همین راستا پرسنل خدوم توانستند برنامه عملیاتی و استراتژی خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و در سال جاری در استان هم با تلاش کارگران، اعضای تعاونی‌ها و کارکنان اداره‌کل تعاون اهداف خود را در راستای توسعه همه جانبه، افزایش بهره‌وری و اثر بخشی قرار داده‌ایم.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سهم استان ما امسال از 11 کارگر نمونه کشوری یک کارگر بود که امید می‌رود کارگران با برنامه‌های دقیق‌تر در سال‌های آینده سهم بیشتری برای استان کسب کنند.

شیوندی ادامه داد: همچنین در سال گذشته از 17کارفرمای نمونه کشوری یک نفر سهم استان چهارمحال‌و‌بختیاری بود و خوشحالیم که استان ما در این رقابت‌های مهم حرفی برای گفتن دارد.

وی افزود: در سال گذشته سهم استان در مشاغل خانگی اعتباری افزون بر 200 میلیارد ریال بود که رتبه سه کشوری  را در این بخش به خود اختصاص دادیم.

شیوندی به کاهش 20 درصدی حوادث ناشی از کار این استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال 89، پنج کمیته فنی و بهداشت در استان تشکیل شد که در سال 90 به 10 کمیته افزایش پیدا کردند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول