اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

کارگران پایه‌های اصلی تولید ملی هستند

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: کارگران یکی از پایه‌های اصلی تولید ملی کشور را تشکیل می‌دهند.

کارگران پایه‌های اصلی تولید ملی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد پژمان ظهر امروز در مراسم تقدیر از کارگران و پیمانکاران خدمات شهری و فضای سبز شهرداری مشهد اظهار داشت: کار کردن لازمه زندگی است و داشتن زندگی پویاتر و لذت‌بخش‌تر نیازمند کار بیش‌تر و مفیدتر در راستای نیازها و مطالبات روز اجتماع است و سستی و کاهلی در این زمینه توجیه‌پذیر نیست.

وی ضمن گرامیداشت مقام و جایگاه کارگران و با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ادامه داد: یکی از پایه‌های تولید ملی را قشر شریف کارگران تشکیل می‌دهند که با توجه به شعار امسال باید در راستای آموزش نیروی کار ماهر و تواند بیش از پیش کوشا بود.

شهردار مشهد افزود: روز جهانی کارگر گرامی داشتن و ارزش‌گذاری زحمات خالصانه و تلاش‌های پاسداران استقلال کشور است.

پژمان تصریح کرد: بنابراین نقش کارگران در استحکام و اقتدار بنیادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرمایه عظیمی برای پیش‌برد اهداف و برنامه‌های توسعه پایدار اقتصادی کشور لازم است.

وی اظهار داشت: کارگران در تمام برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز انقلاب دوشادوش دیگر دلسوزان و پاک‌سیرتان نظام اسلامی فراتر از مرزهای مسئولیت خویش، یاور صدیقی برای رهبری بوده‌اند و در این راستا شهدا گران‌قدری را تقدیم انقلاب داشته‌اند.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: از نظرگاه و بینش کارگران، کار، عمل صالح و عبادت است و خدمت به ارزش‌های حیات‌بخش امام امت و امت امام فریضه‌ای دینی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول