اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

چرخه تولید با وجود کارگران شتاب می‌گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: چرخه تولید با وجود کارگران شتاب می‌گیرد.

چرخه تولید با وجود کارگران شتاب می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلام‌حسین خسروی شامگاه دوشنبه در آیین تجلیل از کارگران نمونه دشتستان ضمن تبریک هفته کار و کارگر به جامعه کارگری و گرامیداشت شهدای کارگر والامقام دوران دفاع مقدس اظهار داشت: کارگران سرمایه‌ گران‌سنگ جامعه اسلامی هستند و بیشتر فعالیت‌های جامعه مرهون خدمات این قشر شریف است.

وی در ادامه پیرامون مقام کارگر و همچنین در ارتباط با نامگذاری امسال مطالبی را بیان کرد و افزود: تحقق تولید ملی با دستان پرتوان کارگران انجام می‌شود و بدون کارگران که طلایه‌داران عرصه تولید هستند هیچ موفقیتی نخواهیم داشت.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: حمایت از کارگران خلاق و مبتکر باید در دستور کارفرمایان و مدیران واحدهای تولیدی قرار گیرد.

خسروی تصریح کرد: نشاط و پویایی جامعه مدیون دستان توانمند کارگران است و چرخه تولید با وجود کارگران شتاب می‌گیرد و اگر کارگران نباشند، چرخه تولید کند می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان نیز ضمن تبریک هفته کار و کارگر اظهار داشت: کارگران باید به گونه‌ای عمل کنند که همواره مورد تکریم و تعظیم قرار بگیرند.

بهمن شمسی یادآور شد: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی انتظار داریم جامعه کارگری و کارفرمایی معزز با تلاش مضاعف و نیز نگاه ویژه دولت در حمایت از کارگر و کارفرما بتواند سهم بسزایی در پیشرفت اقتصادی کشور داشته باشد.

وی گفت: ما باور داریم که در سایه همدلی و تلاش به اهداف تعیین شده نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم رسید همچنان که در دوران دفاع مقدس با این رمز پیروز شده‌ایم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان در ادامه به بخشی از عملکرد دولت در ایجاد اشتغال اشاره و اذعان کرد: پرداخت تسهیلات خوداشتغالی، تقویت بنگاه‌های کوچک اقتصادی زودبازده و کارآفرین و طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، بخشودگی حق بیمه سهم کارفرما و آموزش کارآفرینی و کسب و کار و پرداخت تسهیلات در حوزه کشاورزی از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های دولت است.

در این آیین به چند نفر از کارگران نمونه دشتستان لوح تقدیر و هدایایی تقدیم شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول