اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه اداره کار، رفاه و تعاون اجتماعی سیستان‌وبلوچستان:

کارگران مجاهدان سنگر تولید هستند

خبرگزاری فارس: اداره کار، رفاه و تعاون اجتماعی سیستان‌وبلوچستان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفته کارگر، کارگران را مجاهدان سنگر تولید و کار دانست.

کارگران مجاهدان سنگر تولید هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در بخشی از این بیانیه آمده است: پاسداشت شأن و منزلت بی‌بدیل کارگر و جایگاه رفیع کار برگرفته از تعالیم انبیاء و اولیاء است و این مجاهدان فی سبیل‌الله با حضور پر رنگ خود در تمامی صحنه‌های نظام و انقلاب، در طول 33 سال به اثبات رسانده‌اند که برای پیشرفت و بالندگی میهن اسلامی براساس منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی با عرق جبین و پایمردی در دو جبهه تولید و حفظ نظام از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: به گواه تاریخ انقلاب، جان مایه بی‌بدیل کارگران در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و حضور پر رنگ این عزیزان در جریان مقابله با دشمنان و حضور فعال در انتخابات بیانگر زمان‌شناسی، بصیرت این مردان و زنان بی‌ادعای جبهه کار با توجه به وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی است.

در ادامه آمده است: امسال که به فرموده مقام معظم رهبری به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، سرمایه ایرانی برای حفظ و پویایی خود نیازمند ثبات در مدیریت، رونق اقتصادی و برقراری روابط صحیح میان کارگر و کارفرما است.

این بیانیه حاکی است: رشد و توسعه کارگاه و یا واحد تولیدی و نیز سرمایه ایرانی، جز با اطمینان خاطر، آرامش و حفظ حقوق کارگران و هویت بخشی به طبقه کارگر برقرار نمی‌شود از این رو است که چرخه تولید ملی که امسال باید تمامی حرکت‌ها بر محور آن بچرخند جز با تلاش مضاعف و جهاد اقتصادی تمامی عوامل کار و تولید میسر نخواهد شد.

لذا در سال جاری و با استعانت از درگاه ایزد منان برای تحقق پیام مقام معظم رهبری، عزم ایرانی را برای رسیدن به اهداف نظام در عرصه کار و تولید جزم کرده با فائق آمدن بر مشکلات، حریم تحریمها را خواهیم شکست تابه کوری چشم دشمنان، همچنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پر افتخار بر حرکت و مسیر الهی خود ادامه دهد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول