اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

معلمان بسیجی در زنجان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: از معلمان بسیجی شهر زنجان تجلیل می‌شود.

معلمان بسیجی در زنجان تجلیل می‌شوند

محمد امیرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مجموعه بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک تصمیم هفته گرامیداشت مقام معلم را هفته بسیج فرهنگیان نیز اعلام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از دیدگاه مجموعه بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه معلمان بسیجی هستند، خاطرنشان کرد: در هفته معلم از معلمان بسیجی تجلیل می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه بسیج شجره طیبه و یک نهاد مردمی است، اضافه کرد: در مراسمات مختلف در مدارس و بخش‌های مختلف حضور پیدا می‌کنیم تا دین خود را نسبت به معلمان ادا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه قطعا یکی از اهداف اصلی نامگذاری سالروز شهادت استاد مطهری به عنوان روز معلم بیانگر مهم‌ترین وظیفه معلمان یعنی هدایت انسان‌ها به سوی خدا است، تصریح کرد: اگر انسان خدا محور گام بردارد و همیشه در امور به خدا توجه کند، عاقبت به خیر می‌شود.

امیرخانی با اشاره به اینکه استاد مرتضی مطهری به عنوان یک متفکر، فیلسوف و عالم دینی در حوزه علمیه و دانشگاه حضور برجسته داشته، اذعان داشت: شخصیت ایشان به عنوان نماد یک معلم برجسته می‌تواند الگوی کاملی برای معلمان کنونی باشد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول