اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

معلمان در کنار تعلیم از نقش تربیتی خود غافل نشوند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: معلمان در کنار تعلیم و آموزش، نقش تربیتی خود را بیشتر ایفا کنند.

معلمان در کنار تعلیم از نقش تربیتی خود غافل نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در جمع فرهنگیان استان به مناسبت هفته معلم اهمیت دادن به مسائل عقیدتی را مهم‌ترین و اساسی‌ترین وظیفه معلمان دانست.

وی با اشاره به نقش اصلاحی و هدایتگری معلمان بر پاسخگویی به پرسش‌ها و شبهات دانش‌آموزان به خصوص در زمینه مسائل دینی و مذهبی گفت: اصلاح و تربیت تنها با تکیه بر آموزش و انتقال مفاهیم علمی میسر نمی‌شود بلکه باید آموزه‌های دینی و اعتقادی تبیین شود.

امام جمعه تبریز با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری، از این استاد فقید به‌عنوان انسانی جامع و کامل یاد کرد و گفت: این شهید الگوی مناسبی برای معلمان است.

وی با بیان اینکه شهید مطهری با قلم و بیان خود مقابل بسیاری از انحرافات فکری زمان خود ایستاد، اظهار کرد: باید آثار این شهید بزرگوار به خصوص در موضوعات اصول و حجاب در اختیار دانش‌آموزان قرار داده شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: آیت‌الله مطهری با وجود سختگیری‌های رژیم طاغوت از امام خمینی (ره) تجلیل و بحث ولایت فقیه را مطرح می‌کرد.

فیروز رضایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی هم در این دیدار گفت: فرهنگیان ویژگی‌های شهید مطهری را سرمشق قرارداده و در تربیت دانش‌آموزان از آموزه‌های تربیتی این شهید بهره می‌برند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول