اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سمیرم:

کار خوب جامعه نتیجه تلاش معلمان است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم گفت: اقدامات خوبی که در جامعه شاهد هستیم نتیجه تلاش معلمان است.

کار خوب جامعه نتیجه تلاش معلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم سیدضیاء موسوی صبح امروز در آیین نکوداشت روز معلم در دبستان نجمیّه این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم، اظهار داشت: گفتن از شأن و جایگاه معلمی در بیان و مطلب نمی‌گنجد.

وی با اشاره به اینکه معلمان نقش بسیار مهمی در توسعه و آبادانی کشور و تربیت فرزندان دارند، اضافه کرد: اگر جامعه‌ای خوب کار کند، نتیجه کار معلمان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم در ادامه افزود: با تدبیر و همت معلمان عزیز اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در راستای رشد و تعالی و ایجاد تحول در نظام تعلیم و تربیت در این شهرستان به خوبی پیش می‌رود.

وی تصریح کرد: معلمان همواره بار اصلی مسئولیت فرهنگی جامعه را برعهده دارند به طوری که یکی از مؤلفه‌های اصلی و مهم شکل‌گیری فرهنگ و تمدن جوامع بشری معلمان هستند.

براساس این گزارش مسئولان شهرستان سمیرم از جمله فرماندار، فرماندهی سپاه، شبکه بهداشت و درمان و تعدادی از خبرنگاران رسانه‌ها در مدارس نجمیه، فردوس، صداقت، بانو صادقی، وقار و آمنه حضور یافتند و از معلمان و فرهنگیان این آموزشگاه‌ها با اهدای شاخه گل و لوح سپاس تقدیر کردند.

هم‌چنین در این روز مدیر و مسئولان آموزش و پرورش سمیرم از 13 خانواده شهدای فرهنگی و پنج معلم بیمار و صعب‌العلاج این شهرستان دیدن و ملاقات کردند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول