اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی:

تلاش و کوشش معلمان پایدار و انقلابی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: تمام معلمان ایران ضمن داشتن اخلاق و مهربانی دارای تلاش و کوشش پاپدار و انقلابی هستند که با ادامه این روش شاهد پیشرفت‌های کشور خواهیم بود.

تلاش و کوشش معلمان پایدار و انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدجواد جعفری ظهر امروز در مراسم نمادین اهدای کتاب شهید مطهری در مشهد اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، معاونان و دیگر مسئولان در هفته معلم به این مناسبت در کلاس‌های درس حضور پیدا کردند و به تدریس پرداختند که این کار ضمن نیکو و پسندیده بودن، خراسان‌رضوی را از دیگر استان‌های کشور متمایز کرد.

وی خاطرنشان کرد: از سال گذشته اعتباراتی را از محل ارتقای بودجه شاخص‌های فرهنگی دریافت کردیم تا کتاب‌های استاد مطهری را ضمن بومی کردن در خراسان‌رضوی پخش کنیم.

جعفری یادآور شد: تعداد 3 هزار و 160 دوره این کتاب‌ها به نشر صدرا منتشر و توسط 25 خودرو کامیون و نیسان به شهرستان‌های استان ارسال شد.

وی گفت: در اکثر شاخص‌های فرهنگی، استان از میانگین ملی بالاتر است به طوری که اکنون خراسان‌رضوی در فعالیت‌های فرهنگی حرف اول کشور را می‌زند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول