اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش فیروزکوه:

غفلت از حفظ جایگاه معلمان خسرانی جبران‏ناپذیر است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، غفلت از حفظ جایگاه صاحبان اندیشه را یک خسران جبران‏ناپذیر عنوان کرد.

غفلت از حفظ جایگاه معلمان خسرانی جبران‏ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه سیدمحمود حسینی‏نیا ظهر امروز در نخستین روز از هفته گرامی‌داشت مقام معلم در آموزشگاه حضرت خدیجه(ع) شهرستان فیروزکوه حضور یافت و با تبریک روز معلم، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامی داشت.

وی بیان کرد: تعلیم و تربیت از شئون الهی بوده و خداوند این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه افزود: برخی انسان‏ها با پذیرش این مسئولیت، نام خویش را در این گروه و در قالب کلمه مقدس "معلم" ثبت کرده‏اند.

حسینی‏نیا یادآور شد: این افراد در راستای تعلیم و تربیت نسل‏های بعدی با عشق و ایثار قدم برمی‏دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه به مقام و اهمیت جایگاه معلم در جامعه اشاره و بر اهتمام به مسئله تعلیم و تربیت و امور تربیتی از سوی خانواده‏ها و مسئولان نظام آموزشی به ویژه معلمان تاکید کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه غفلت از علم‏آموزی و حفظ جایگاه صاحبان اندیشه را یک خسران جبران‏ناپذیر عنوان کرد.

حسینی‏نیا با اشاره به نقش معلمان در تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم تصریح کرد: هر فردی در هر جایگاه و مقامی که مطلبی را به ما بیاموزد، باید قدر وی را بدانیم و زحمات ارزشمند آنان را ارج نهیم. 

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول