اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافت:

معلمان برای تحقق تولید ملی تلاش کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار بافت گفت: همه‌ ما به ویژه معلمان باید در راستای عملی شدن شعار تولید ملی تلاش کنیم و بهترین مکان برای عملی کردن این شعار مدارس است.

معلمان برای تحقق تولید ملی تلاش کنند

محمدعلی بهروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: روی دوش معلمان رسالت بسیار مهم و خطیری است که باید افرادی دین‌دار و فکور باشند و اگر بخواهیم ملت ایران را در قله‌های پیشرفت ببینیم، باید انسان‌هایی با ویژه‌گی‌های خلاقیت و فکور بودن و پایبند به ارزش‌ها را داشته باشیم.

وی بیان داشت: چنین انسان‌هایی باید در آموزش و پرورش و برای تعالی دانش‌آموزان خدمت کنند و آینده کشور به دست چنین افرادی است.

بهروز اذعان داشت: مقام معظم رهبری این دهه را دهه‌ پیشرفت و عدالت نام گذاشتند و همه‌ ما به ویژه فرهنگیان باید برای تحقق شعار این دهه کوشا باشند.

وی تصریح کرد: از شهدای فرهنگی و دانشگاهی به ویژه شهید شهریاری، شهید احمدی‌روشن و دیگر شهدا یاد می‌کنیم، زیرا با ارزش‌ترین نعمت‌ها داشتن انسان‌های عالم است و یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های انسانی معلم‌ها هستند.

بهروز خاطرنشان کرد: امسال که به فرمایش مقام معظم رهبری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام نهاده شده است، همه‌ ما به ویژه معلمان باید در راستای عملی شدن این شعار تلاش کنیم و بهترین مکان برای عملی کردن این شعار در مدارس است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول