اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت خطاب به دانش‌آموزان برتر:

نخستین شکرگزاری تقدیر از معلمان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت خطاب به دانش‌آموزان برتر کنکور 90 این شهرستان گفت: نخستین شکرگزاری تقدیر از معلمان است و اگر مربی خوب نباشد دانش‌آموز نمی‌تواند به موفقیت دست پیدا کند، خداوند از خودش به عنوان معلم یاد می‌کند.

نخستین شکرگزاری تقدیر از معلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان حجت‌الاسلام اصغر عسکری در آیین تقدیر از رتبه‌های برتر شهرستان جیرفت ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و قدردانی از دانش‌آموزان دارای رتبه‌های برتر، اظهار داشت: همه کسانی که به آینده نظام می‌نگرند به وجود شما افتخار می‌کنند و این موفقیت‌های شما تلاش‌های مدیران را به ثمر نشانده است.

وی افزود: یکی از راه‌ها برای رسیدن به پیروزی‌های والاتر، کمالات، آرزوها و نعمت‌های الهی شکر نعمت است.

عسکری تصریح کرد: قرآن می‌فرماید اگر شما شکرگزار باشید و نعمت‌های الهی را ببینید خداوند بر نعمت‌هایش برای شما می‌افزاید.

وی خاطرنشان کرد: برای چند چیز باید هم با زبان و هم در عمل شکرگزار بود، سلامتی، استعداد و امکانات مادی و معنوی را که دارید شکر کنید.

امام جمعه جیرفت گفت: وقتی حضرت زهرا (س) به دنیا آمدند خداوند از پیامبر (ص) خواست به شکرانه این نعمت نماز شکر به جای آورد و شتر قربانی کند.

عسکری ابراز داشت: شما هم شکرگزار این نعمت باشید که بستر موفقیت برای شما مهیا شد، باید نعمت‌های پیدا و پنهان خدا را شاکر باشید.

وی با بیان اینکه نخستین شکرگزاری تقدیر از معلمان است، افزود: اگر مربی خوب نباشد دانش‌آموز نمی‌تواند به موفقیت دست پیدا کند، خداوند از خودش به‌عنوان معلم یاد می‌کند.

عسکری خطاب به دانش‌آموزان گفت: باید از پدر و مادر خود تقدیر کنید، بعضی ممکن است به این موضوع بی‌توجه باشند در صورتی که خداوند بعد از شکر خودش تقدیر از والدین را سفارش کرده است.

وی تصریح کرد: والدین با تلاش بستر لازم برای موفقیت شما را فراهم کردند و شما را به این مرحله رساندند پس قدر این نعمت گران‌قدر الهی را بدانید و از آن‌ها تشکر کنید.

عسکری بیان داشت: شما راه‌های نرفته زیادی در پیش دارید و قله‌های بسیاری را می‌توانید فتح کنید پس در این راه شکرگزار باشید.

عبدالله عسکری رئیس اداره آموزش و پرورش جیرفت نیز در این مراسم اظهار داشت: شهرستان جیرفت از نظر پیشرفت‌ها و موفقیت‌های علمی دارای جایگاه بسیار خوبی در استان و کشور است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان جیرفتی در بیش از 100 رشته ورزشی در استان و کشور مقام کسب کرده‌اند، افزود: در رقابت‌های علمی نام جیرفت در استان و کشور می‌درخشد و امروز هم در این آیین از 85 رتبه برتر سال 90 در جیرفت تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول