اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه:

استاد مطهری کارخانه فکرساز انقلاب بود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی‌اکرم‌(ص) استان کرمانشاه گفت: شهید مطهری کارخانه فکر ساز انقلاب بود و اندیشه‌های امام را برای جامعه معرفی می‌کرد.

استاد مطهری کارخانه فکرساز انقلاب بود

حسن موحد در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: شهید مطهری پرچمدار اندیشه و بصیرت انقلابی و بازگو کننده اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب بود‌.

وی ادامه داد:استاد مطهری دانشمند شهید و شهیری بود که فکر او پاسخگوی نیازهای دینی و معنوی جامعه در عصر انقلاب و از هر لحاظ مورد تأیید امام خمینی‌(ره) بود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه شهید مطهری را کسی دانست که اندیشه‌های امام و رهبر معظم انقلاب را در اوایل انقلاب برای جوانان و آحاد جامعه تبین کرد و در واقع شخصیت استاد شهید را در یک جمله؛ به عنوان کارخانه فکر ساز انقلاب بیان کرد.

وی اظهار داشت: در آن زمان حساس هدف دشمن از ترور چنین شخصیت‌هایی کند کردن موتور فکری انقلاب  بود که دشمن با شناخت این شخصیت بزرگ در واقع دست به ترور تفکر و اندیشه‌های انقلاب زد.

موحد، استاد مطهری را یکی از معلمین بزرگ انقلاب معرفی کرد که بدست جریان انحرافی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی افزود: شلیک گلوله به استاد مطهری شلیک به تفکر و اندیشه ناب اسلامی بود که به دست دشمنان کلید خورد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطر ‌نشان کرد: امروزه شاهد هستیم که قطره قطره خون استاد مطهری به ثمر نشسته است و هزاران دانشمند مولف و متفکر پیرو و مدافع این شخصیت بزرگ پرورش یافته‌اند.

وی ادامه داد: در واقع امروز به فضل پرودگارمتعال شاهد ظهور هزاران دانشمند سیراب از سرچشمه مکتب فکری رهبر معظم انقلاب و شهید مطهری  هستیم که به عنوان سربازان میدان نبرد علمی، قله‌های علمی را یکی پس از دیگری فتح می‌کنند و دیگر هیچ قله‌ای دور از دسترس توانایی فکری جوانان با ایمان و متعهد ایران اسلامی نیست.

موحد در پایان گفت: در روز شهادت استاد شهید مطهری با آرمان‌های آن شهید والامقام، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب عهد و پیمان می‌بندیم که ادامه دهنده راه این معلم بزرگ انقلاب باشیم و این روز ارزشمند را که سپاه پاسدران جمهوری اسلامی به‌نام روز عقیدتی سیاسی نامگذاری کرده است به همه پاسدران اندیشه اسلامی تبریک عرض نموده به امید خدا پاسدار اندیشه‌های معلم بزرگ، یار و فرزند امام (ره)خواهیم بود.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول