اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع):

گروه تلویزیونی سپاه استان بوشهر تشکیل شد

خبرگزاری فارس: به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق(ع) در آیینی با حضور فرمانده سپاه استان بوشهر، گروه تلویزیونی سپاه استان بوشهر تشکیل شد.

گروه تلویزیونی سپاه استان بوشهر تشکیل شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر صبح امروز در این آیین اظهار داشت: تشکیل و راه‌اندازی گروه تلویزیونی گام بلندی برای معرفی فعالیت‌های سپاه استان بوشهر است.

سردار فتح الله جمیری تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های ما راه‌اندازی و عملیاتی کردن گروه تلویزیونی بود که با عنایت خداوند متعال و پشتوانه کارکنان روابط عمومی این سپاه به منصه ظهور رسید.

وی نقش رسانه را در جهت تاثیرگذاری بر افکار عمومی بسیار بی‌بدیل خواند و افزود: ما در راه مبارزه با تهدیدات نرم دشمنان به طور قطع باید به رسانه توجه وافری کرده و با بهره گیری از تولیدات بومی در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

جمیری ابراز امیدواری کرد: با تشکیل این گروه تلویزیونی در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر شاهد تولیدات کم نظیر و یا بی‌نظیری در جهت معرفی و شناساندن قابلیت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) نیز به هدایتگری جامعه اسلامی از طریق رسانه اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج استان با ورود به این عرصه می‌تواند اثرات مطلوبی را در جامعه بر جای بگذارد.  

حجت‌الاسلام محمد حاجی زاده آثار ماندگاری کار هنری را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: اگر با این کار هنری اخلاص هم توأم شود به طور قطع ماندگاری آن دوچندان می‌شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول