اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمیرم:

بسیج و سپاه، قدرت بازدارنده توطئه‌های دشمنان هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمیرم اظهار داشت: بسیج و سپاه از مهم‌ترین قدرت‌های بازدارنده توطئه‌های دشمنان و بدخواهان به ویژه استکبار جهانی در مقابل نظام و انقلاب اسلامی هستند.

بسیج و سپاه، قدرت بازدارنده توطئه‌های دشمنان هستند

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحبیب‌الله موسوی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم در گفتگو با خبرنگار فارس دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را رسالت اصلی سپاه دانست و گفت: سپاه از موالید انقلاب اسلامی و از مجموعه‌هایی است که به فرمان امام راحل(ره) شکل گرفت.

وی افزود: این نیروی عظیم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شکل یافته است در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف به ویژه هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و مهمی را ایفاء کرده است.

وی تشکیل سپاه را مهم‌ترین قدرت بازدارنده توطئه‌های دشمنان و بدخواهان به ویژه استکبار جهانی در مقابل نظام و انقلاب اسلامی و دژ اصلی مستحکم ولایت دانست و گفت: بسیج و سپاه به عنوان مدافعان حریم ولایت و دستاوردهای انقلاب اسلامی متعلق به تمام اقشار جامعه است.

امام جمعه سمیرم ادامه داد: این نهاد مقدس از بزرگ‌ترین سنگرهای دفاع از انقلاب و نظام است، تا ضمن نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن در جهت تقویت بنیه نظامی و دفاعی کشور نیز تلاش کند.

وی گفت: سپاه با پشتوانه‌ای عظیم الهی، به اضافه نیروی انسانی مخلص، فداکار، آگاه، معتقد، مکتبی و ولایت‌مدار با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه، تخصص و دانش فنی، امروز به صورت مجموعه‌ای است که انقلاب و نظام اسلامی را مانند دژی نفوذ ناپذیر دربر گرفته و از هر خطر و توطئه‌ای مصونیت می‌بخشد.

موسوی هم‌چنین پشتیبانی از اصل ولایت‌فقیه به عنوان بزرگ‌ترین پشتیبان انقلاب را مهم‌ترین رسالت‌ این نهاد انقلابی خواند و گفت: سپاه در این مسیر تمام تلاش خود را به کار بسته و به همین دلیل نام سپاه با انقلاب عجین شده است و در هر شرایطی که انقلاب اسلامی مورد هجمه دشمنان قرار گیرد سپاه وارد شده و با گروه ‌های معاند مقابله می‌کند.

وی به هجمه‌های مختلف دشمنان علیه سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: دشمنان به خوبی می‌دانند سپاه پاسداران در مسیر وظیفه ذاتی دفاع از انقلاب هیچ گاه شانه خالی نمی‌کند و این زمینه دشمنی با این نهاد انقلابی را بیش‌تر کرده است.

موسوی اضافه کرد: مردم ما به تبعیت از رهبری، با تکیه به قرآن، وحی و ارزش‌های اسلامی برای حمایت از مردم دنیا قد علم کردند که در راستای تبیین، توسعه و تحقق ارزش‌ها سر از پا نمی‌شناسند.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول