اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بویین‌زهرا:

سپاه با قدرت در برابر طوفان تهاجمات استکبار ایستادگی می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بویین‌زهرا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدرت و صلابت اوائل انقلاب همچنان در برابر طوفان تهاجمات و نقشه‌چینی‌های استکبار ایستادگی می‌کند.

سپاه با قدرت در برابر طوفان تهاجمات استکبار ایستادگی می‌کند

حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدرت و صلابت اوایل انقلاب همچنان در برابر طوفان تهاجمات و نقشه‌چینی‌های استکبار ایستادگی می‌کند.

وی افزود: همین قدرت و عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون سبب رعب و هراس دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بویین‌زهرا با اشاره به افول قدرت‌های غربی و استکباری در عالم تصریح کرد: مردم کشور‌های دیگر امروز به خوبی دریافته‌اند که ظلم و ستم چند کشور زور‌گو در عالم به پایان رسیده و دیگر هیچ حقی در وادار کردن مردم این کشورها به اطاعت از آنها ندارند.

شجاعی‌مهر ادامه داد: بیدار‌گری ملت‌های مسلمان در جهان امروز الگو گرفته از انقلاب مردم ما در سال 57 به فرمان امام راحل است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم حفظ روحیه تقوا و ولایت‌پذیری در جامعه برای مقابله با دسیسه‌های گسترده دشمنان عنوان کرد: هر‌چه‌قدر که به سمت جلو حرکت می‌کنیم باید با اتحاد و یکدلی مردم زمینه نا‌بودی کامل دشمنان و ضد انقلاب را فراهم کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بویین‌زهرا با اشاره به نقش نیرو‌های مردمی در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی و حضور آگاهانه آنان در عرصه‌های ملی افزود: تمام پیشرفت‌هایی که تا‌کنون در کشور به دست آمده مرهون جانبازی و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و پس از آن است.

شجاعی‌مهر تشریح کرد: اقدامات مهم و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از جنگ تحمیلی در عرصه سازندگی و عمرانی کشور بوده و حضور این نیرو در نقاط محروم و دور افتاده کشور نشان از عزم راسخ برای آبادانی و رونق همه‌جانبه کشور است.

وی عنوان کرد: بصیرت و هوشمندی در عرصه حراست از جمله شاخصه‌های این نیرو از بدو انقلاب اسلامی تاکنون  مسیر پاسداری و حراست از نظام اسلامی بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بویین‌زهرا خاطرنشان کرد: امروز کشور در مسیر حساسی قرار گرفته که تنها با مشارکت و هم‌دلی گسترده مردم و مسئولان زمینه عبور از این مقطع حساس فراهم می‌شود.

شجاعی مهر ادامه داد: حضور سپاه در عرصه اعتقادی و فرهنگی کشور، گوشه‌ای دیگر از توانمندی‌های این نهاد مقدس در عرصه جنگ نرم است که موجب افتخار آفرینی‌های فراوانی نیز در این زمینه شده است.

وی در خاتمه با بیان جملاتی از امام راحل و مقام معظم رهبری پیرامون لزوم پاسداری همه‌‌جانبه و همچنین آگاهانه آحاد ملت از دستاورد‌ها و میراث دینی در کشور تصریح کرد: امید است که با حضور وحدت‌آفرین و با شکوه مردم در عرصه‌های داخلی زمینه افتخار، عزت و اقتدار نظام اسلامی در این عرصه‌ها برای کشور فراهم شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول