اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

سپاه با حضور همیشگی در صحنه توطئه‏ها را خنثی می‏کند

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تأکید کرد: سپاه با حضور همیشگی خود در صحنه‏های مختلف، همه توطئه‏ها را خنثی می‏کند.

سپاه با حضور همیشگی در صحنه توطئه‏ها را خنثی می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عبدالرحیم فریدون یک‌شنبه شب در جمع پایوران و سربازان وظیفه سپاه استان سمنان در نمازخانه ثارالله سپاه استان اظهار داشت: سپاه پاسداران هر زمان که انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مورد تهاجم دشمنان نظام و انقلاب قرار گرفته، در میدان حضور داشته و توطئه‏های آنها را خنثی کرده است.

وی مهم‏ترین مأموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تشکیل تاکنون را حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برشمرد.

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب یکی از صحنه‏های حضور سپاه در صحنه جنگ سخت نظامی بود، بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس یکی از صحنه‏های شاخص و مهم حضور سپاه است و سپاه با تمام توان در صحنه حضور داشت و اگر سپاه در صحنه نبود، در جنگ شاهد چنان پیروزی‏هایی نبودیم.

فریدون خاطرنشان کرد: اقدامات صورت گرفته بعد از تشکیل سپاه با ظرفیت محدود آن زمان در مقابل حجم بالای کار و فعالیت، سازماندهی و آموزش نیروهای مردمی تحت عنوان نیروهای ذخیره بود که هر جا لازم شد، نیروهای مردمی وارد صحنه شوند و مردم نیز هر جا احساس نیاز شد، وارد صحنه شدند و پشتیبان و حامی سپاه بودند.

وی افزود: یکی دیگر از وظایف و مأموریت‏های سپاه، تشکیل بسیج 20 میلیونی است و اوج درخشندگی بسیج را در هشت سال دفاع مقدس همگان شاهد بودند.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول