اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود

فولاد ـ سپاهان؛ بازی حساس هفته سی و یکم لیگ برتر

خبرگزاری فارس: تا ساعاتی دیگر یکی از حساسترین دیدارهای هفته سی و یکم لیگ بر‌تر بین دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

فولاد ـ سپاهان؛ بازی حساس هفته سی و یکم لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز. فولاد که تا چند هفته گذشته بد نتیجه نگرفته بود در دو هفته اخیر دو شکست پی در پی متحمل شد که باعث شد پیکان انتقادات به کادر فنی تیم و به ویژه مجید جلالی مربی این تیم نشانه رود.  یکی از باخت‌ها در بازی با سایپا بود که در یک بازی خانگی حاصل شد و داد هواداران را درآورد.

براساس این گزارش، امروز جلالی و کادر مربی‌گری تیم فولاد عزم خود را جزم کرده‌اند تا با برد در مقابل صدرنشین لیگ در اهواز بتوانند کمی از حجم انتقادات را کم کنند. همچنین سه امتیاز ارزشمند را در هفته‌های پایانی لیگ کسب کنند و به هدف خود که قرار گرفتن در جایگاه چهارم لیگ است نزدیک شوند.

اما از آن طرف سپاهانی‌ها که هواپیمایشان با چند ساعت تأخیر از اصفهان حرکت کرد تنها به دنبال پیروزی در اهواز هستند. زیرا این تیم اصفهانی با 59 امتیاز و تنها یک امتیاز اختلاف با استقلال 58 امتیازه و همچنین سه امتیاز اختلاف با تراکتورسازی نمی‌تواند به ادامه صدرنشینی اطمینان داشته باشد و برای تحکیم جایگاه خود نیاز مبرمی به برد در مقابل فولاد دارد.

البته «کرانچار» سرمربی شناخته شده سپاهان خوب می‌داند که فولادی‌ها پس از دو باخت در دو هفته اخیر با انگیزه فراوانی پا به میدان مسابقه می‌گذارند و همچنین به دلیل اینکه در خط حمله نیز «برونو سزار» مهره اصلی خود را به علت سه اخطاره بودن در اختیار ندارد، بازی دشواری پیش رو دارد.

بازی فولاد و سپاهان ساعت 17 امروز در استادیوم تختی اهواز انجام می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول