اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 اردبیل:

توطئه سپاه‌ هراسی استکبار نشان عجز آنهاست

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: توطئه سپاه هراسی استکبار جهانی که در مقابله با این نیروی ارزشی شکل گرفته است نشان روشنی از عجز استکبار در برابر انقلاب اسلامی است.

توطئه سپاه‌ هراسی استکبار نشان عجز آنهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام غلامحسین فیاضی صبح امروز در آیین تجلیل و گرامیداشت پاسداران نمونه اردبیل اظهار داشت: سپاه پاسداران به صورت رسمی با فرمان امام در اردیبهشت ماه سال 58 شکل گرفت که مهمترین اهداف آن به عنوان یک نیروی دفاعی، نظامی، امنیتی و پاسدار مرزها و حدود و ثغور کشور توجه به مسائل اخلاقی، فرهنگی، معنوی و آموزشی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران امروز نیز در تبعیت و فرمانبرداری بی‌چون و چرای فرمانده کل نیروهای مسلح رهبر معظم انقلاب با آمادگی و حفظ روحیه مضاعف در صحنه حاضر است و خواب و توان را از دشمن ربوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: سپاه امروز نه تنها در سنگر صیانت از مرزهای کشور و توطئه‌های مختلف پیروز و پیشگام است بلکه در عرصه سازندگی و حرکت رو به جلوی نظام اسلامی موفق عمل کرده و دلیل اصلی مخالفت استکبار جهانی با سپاه همین رویه و محبوبیتی است که در این مجموعه وجود دارد.

فیاضی با اشاره به اینکه سپاه در حساس‌ترین مقاطع در خنثی کردن توطئه گروهک‌های ضد انقلاب و همچنین کنترل مرزها و عقب راندن دشمنانی همچون پژاک به شایستگی عمل کرده است، گفت: حضور سپاه در عرصه سازندگی زبانزد عام و خاص است به طوری که امروز اغلب طرح‌های عمران و آبادانی شهرها و روستاها به دست جهادگران این عرصه انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول ویژگی دیگر سپاهیان ارزش‌مدار را تقویت اخلاص و روحیه ایثار و شهادت توصیف کرد و افزود: در سالی که به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی موصوف است سپاه به پشتیبانی نیروهای متعهد و متخصص خود به یقین در مسیر خود‌کفایی کشور گام برداشته و اجازه نخواهد داد دشمنان با هر ابزاری ایران را ملعبه تحریم‌ها و تهدیدهای خود کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل با یادآوری اینکه هدف از تشکیل سپاه در راستای پایداری اهداف انقلاب و صدور دستاوردهای این نظام مکتبی بوده است، بیان داشت: حضرت امام (ره) در نخستین روزهای پیروزی انقلاب با مشاهده کینه‌توزی و ابعاد هجمه‌های دشمنان این نظام سپاه پاسداران را به عنوان یک تز مقاومت و مجاهدت ارائه داد و با تفأل به قرآن کریم شعار و اهداف آن مشخص شد.

فیاضی ادامه داد: استکبار جهانی بعد از دو قطبی شدن جهان و تحولات 1970 مخالف شکل‌گیری هرگونه حکومت دینی و اندیشه ایدئولوژیک بودند به همین خاطر هرگز راضی نبودند تا انقلاب ایران شکل گرفته و یک قدرت دینی و الهی در برابر فزون‌طلبی آنها قد علم کند.

وی اضافه کرد: آنها با صرف میلیارد‌ها دلار در داخل و خارج از ایران سعی کردند انقلاب نوپای ما را به تلاطم و تسلیم وادار کنند اما حضور آگاهانه مردم در صحنه و شکل‌گیری نیروهای مخلصی چون سپاه و بسیج هرگز اجازه نداد اندیشه پلید دشمنان این نظام جامه عمل بپوشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: مجموعه سپاه از سال 58 تاکنون به برکت بیداری و هوشیاری امام راحل و بعد از آن رهبر معظم انقلاب پشتیبانی مردم و نگاه تیز‌بینانه به رخدادها و حوادث منطقه‌ای و کشورهای همسایه هرگز تسلیم دشمنان نشده بلکه حرکتی را آغاز کرده که لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول