اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مهدیشهر:

سپاه در شرایط فعلی با جنگ نرم مقابله می‏کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مهدیشهر گفت: یکی از مهم‏ترین اهداف سپاه بعد از جنگ و در دوره صلح، مقابله با جنگ نرم است.

سپاه در شرایط فعلی با جنگ نرم مقابله می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، یحیی دین‏پرور نشستی با اشاره به برنامه‏های انجام شده در سال 90 در مهدیشهر اظهار کرد: تشکیل حلقه‏های صالحین و هیئت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، برگزاری جلسات بصیرتی و فرهنگی و حضور مداوم در محرومیت‏زدایی از مهم‏ترین اقدامات سال 90 بوده است.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مهدیشهر از دیگر اقدامات سپاه مهدیشهر در سال گذشته را برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در این شهرستان ذکر کرد.

وی افزود: این نمایشگاه به مدت هفت روز و در هفته دفاع مقدس برگزار و با استقبال زیاد مردم رو به ‌رو شد.

دین‏پرور هم‌چنین از اعزام 700 نفر به راهیان‌نور در ایام نوروز خبر داد و از دیگر اردوهای برگزار شده در سال گذشته را تجدید میثاق با مقام معظم رهبری، سفرهای تفریحی و زیارتی در داخل و خارج استان نام برد.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مهدیشهر عنوان کرد: سپاه مهدیشهر ضمن تلاش برای جذب حداکثری مردم در بسیج، غالب بسیجیان این شهرستان را مورد حمایت‏های حقوقی و قضایی قرار داده است.

وی در پایان تصریح کرد: تأسیس سپاه ناحیه مهدیشهر به عنوان مرکز مقاومت از سال 1378 بوده که در سال 1387 به ناحیه مقاومت سپاه مهدیشهر ارتقاء یافته است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول