اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج علمی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد

تشکیل معاونت دانش و پژوهش در سپاه انصارالحسین(ع) همدان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج علمی سپاه انصارالحسین(ع) از تشکیل معاونت دانش و پژوهش در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد.

تشکیل معاونت دانش و پژوهش در سپاه انصارالحسین(ع) همدان

ایوب حضرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از تشکیل معاونت دانش و پژوهش در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد و اظهار کرد: این معاونت از معاونت‌های ستاد کل فرماندهی سپاه است که در سپاه‌های استانی به تازگی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه، معاونت دانش و پژوهش سپاه انصارالحسین(ع)، با دو مأموریت تجربه‌نگاری و پژوهش‌های میدانی اقدام به اجرای وظایف ترسیم شده می‌کند، گفت: در حوزه تجربه‌نگاری این معاونت مسئولیت دارد که تجارب همه نیروهای رسمی سپاه را از زمان تشکیل تاکنون جمع‌آوری، ارزیابی و تدوین کند تا بر این اساس تجارب ثبت شده به صورت کاربردی به سازمان سپاه تزریق شود.

معاون دانش و پژوهش سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه تجارب جمع‌‌آوری شده حتماً باید تجارب سازمانی و در حوزه مأموریت‌های درون سازمانی باشد، عنوان کرد: در حال حاضر در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان قریب به 200 نفر افراد رسمی به عنوان شبکه بزرگ تجربه‌نگاری توسط معاونت دانش و پژوهش سازماندهی شده‌اند.

وی ابراز داشت: در ارتباط با برگزاری کارگاه‌های ثبت تجربه علاوه بر یک کارگاه متمرکز استانی، 9 کارگروه آموزش ثبت تجربه در تمام نواحی و رده‌های سپاه استان همدان انجام شده است.

به گفته حضرتی، در حوزه پژوهش‌های میدانی هشت پروژه به تصویب رسیده که بر این اساس طی سال گذشته، دو پروژه به اتمام رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: این معاونت آمادگی کامل دارد که باشگاه اندیش‌ورزان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان را با همکاری پژوهشگران کادر و بسیجی در سال جاری تشکیل و راه‌اندازی کند.

معاون دانش و پژوهش سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پایان سخنان خود گفت: این معاونت درصدد حمایت از پایان‌نامه‌های افراد کادری که در مقاطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های سپاه و سایر دانشگاه‌های ملی و غیرملی انجام شود، است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول