اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گرمسار:

دشمن خطا کند، سپاه درسی فراموش‏نشدنی به او می‏دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گرمسار گفت: دشمن اگر خطایی کند، سپاه درسی فراموش‏نشدنی به او خواهد داد.

دشمن خطا کند، سپاه درسی فراموش‏نشدنی به او می‏دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، عباس مطهری شب گذشته در مراسمی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: پاسداران هم‌چنان به عهدی که با شهیدان و امام بسته‏اند، پایبند هستند و اگر دشمن دست از پا خطا کند، به او درسی فراموش نشدنی خواهند داد.

این مسئول به چرایی تشکیل سپاه اشاره کرد و افزود: هر انقلابی برای تأمین اهداف خود و دفاع در برابر تهدیدات دشمنان نیاز به نیروی انقلابی و مؤمن به اهداف انقلاب دارد و حضرت امام خمینی(ره) با درایت پیامبرگونه‏اش این مولود انقلاب را تأسیس کردند.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گرمسار هدف اصلی تشکیل سپاه را نگهبانی از انقلاب و حراست از دستاوردهای آن دانست و خاطرنشان کرد: رسالت سپاه در مقایسه با ارتش جامع‏تر است.

وی تصریح کرد: به عبارتی، ارتش جمهوری اسلامی وظیفه حراست از جغرافیای جمهوری اسلامی و سرزمین آن در برابر تهدیدات سخت دشمنان را دارد، اما سپاه بسته به شرایط روز، تهدیدات دشمن و نیاز انقلاب اسلامی در هر عرصه‏ای که لازم باشد، نقش‏آفرینی کرده و وظیفه حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن را انجام می‏دهد.

مطهری تصریح کرد: سپاه از بدو تشکیل هر کجا که انقلاب نیاز داشته، وارد شده و به لطف الهی و به نحو احسن از انقلاب و دستاوردهایش محافظت کرده است.

این مسئول گفت: سپاه در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با توسعه فعالیت‏های سازندگی و محرومیت‏زدایی، به سازماندهی بسیجیان می‏پردازد و در تحقق این شعار نیز نقش مهمی ایفا می‏کند.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گرمسار در ارتباط با آمادگی نیروهای خود در مقابل تهدیدات دشمن اذعان داشت: با هدایت‏های رهبر عزیز و با اتکا به تجربه گذشته پاسداران و بسیجیان در دفاع مقدس، سپاه در سایر عرصه‏های مورد نیاز انقلاب اسلامی نیز مثمر ثمر خواهد بود.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول