اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمیرم:

اثرگذاری سپاه سبب قرار گرفتنش در کانون توجهات دشمنان شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار سمیرم گفت: سپاه در کانون توجهات دشمنان است و این توجه به خاطر اثرگذاری سپاه در ابعاد مختلف است.

اثرگذاری سپاه سبب قرار گرفتنش در کانون توجهات دشمنان شده است

غلامرضا قائدیها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم تأسیس سپاه پاسداران را از تدابیر بی‌مانند امام راحل دانست و اظهار داشت: سپاه پاسداران با توجه به در اختیار داشتن نیروهای مردمی در قالب بسیج در طول دوران هشت سال دفاع مقدس توانست، نقش ویژه‌ای را ایفا کند و پشت دشمن را بلرزاند.

وی از سپاه به عنوان موهبتی الهی یاد کرد و گفت: سپاه یک نیروی عظیم مدافع و پاسدار حریم ولایت و ارزش‌ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.

فرماندار سمیرم افزود: مهم‌ترین وظیفه سپاه دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در کنار آن کارهای عمرانی و اقتصادی بسیار مهمی را نیز انجام داده است.

وی با اشاره به نقش حساس و تعیین‌کننده سپاه پاسداران از بدو تأسیس در مقاطع مختلف پیش رو تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدا با بحران‌ها، توطئه‌ها و غائله‌های مختلف رو به رو شد، در زمانی که هنوز ساختار نظامی خود را به طور کامل تشکیل نداده بود جنگ تحمیلی را پیش روی خود دید که عرصه‌ای سخت، حساس و تعیین‌کننده بود.

فرماندار سمیرم با بیان اینکه جمهوری اسلامی تحفه و هدیه الهی است، اظهار داشت: سند وفاداری ملت سرافراز ایران اسلامی تقدیم بیش از 250 هزار شهید و میلیون‌ها جانبازی است که تقدیم انقلاب شد.

وی با اشاره به تلاش‌های ناکام دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن و تضعیف جایگاه مردمی سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه به دلیل تطابقی که با فرهنگ عاشورا و ایثار داشته و جهاد در رکاب امام حسین(ع) را تجسم و عینیت مجدد بخشیده است، جایگاه، اعتبار و منزلت ویژه‌ای را نزد افکار عمومی مردم فهیم و انقلابی ایران دارد و همین دلیل هم در مقاطع مختلف مورد هجمه‌های گسترده تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن قرار گرفته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: سپاه در کانون توجهات دشمنان است و این توجه به خاطر اثرگذاری سپاه در ابعاد مختلف است.

وی ادامه داد: نقش تأثیرگذار سپاه پاسداران در مقاطع تعیین‌کننده انقلاب، دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی را بر آن داشته تا تلاش گسترده و وسیعی را بر انزوا و تخریب و القای ناکارآمدی این نهاد مقدس به کار ببندند که این تلاش‌ها ناکام مانده است.

قائدیها اضافه کرد: داشتن ایمان و روحیه ایثار، اخلاص، فداکاری و شهادت‌طلبی و تبعیت از ولایت، از برجسته‌ترین خصوصیات نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی است که از بدو تأسیس تا زمان حاضر مانند کوهی محکم و استوار از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، امام و شهیدان حفاظت کرده و پیروزی‌های بزرگی را در طول دوران انقلاب به ملت قدرشناس ایران اسلامی هدیه کرده است.

وی تصریح کرد: حفاظت از شخصیت‌ها، برقراری امنیت پرواز، مقابله با گروهک‌ها و ایادی استکبار و خنثی‌سازی نقشه‌های شوم آنان را برعهده گرفت تا انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن مورد خدشه و آسیب قرار نگیرد و به حق توانست در تمامی این صحنه‌ها برگ زرینی را از خود به جای بگذارد.

فرماندار سمیرم اضافه کرد: با دامنه وسیع مأموریتی سپاه پاسداران و به دلیل اینکه طی این سال‌ها با عمل به فرامین، تدابیر و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا به عنوان بازویی توانمند برای ولایت بوده و در برابر دشمنان هم‌چون کوهی استوار ایستاده است، همواره مورد آماج تهدیدها، تحریم‌ها و توطئه‌ها قرار می‌گیرد که دستاوردی جز شکست را برای دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی به همراه ندارد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول