اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 اردبیل:

سپاه بدنه مردمی نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه بدنه اصلی نظام اسلامی و بازوی توانمند کشور در مقابله با نادانی‌های محض دشمن است.

سپاه بدنه مردمی نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام ‌غلامحسین فیاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی ایران دشمن تمام توان خود را مصروف حرکت‌های کورکورانه و خباثت‌گونه کرد تا شاید بتواند علیه نظام اسلامی ما تحرک موثری را انجام دهد که همه آنها با هوشیاری و بصیرت نیروهای سپاهی و بسیجی خنثی شد.

وی دلیل مخالفت استکبار جهانی با مجموعه سپاه را اقتدار بی‌پایان این نیروی الهی توصیف کرد و گفت: در سایه درایت مقام معظم رهبری سپاه در هر عرصه‌ای وارد شده است به عنوان نیروی متدین، محکم و قرص در برابر استکبار ایستاده و به یقین می‌توان گفت که سپاه بدنه فعال جامعه و حرکت خود‌جوش 70 میلیونی ایران در دفاع از دستاوردهاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل به خبرنگار فارس تصریح کرد: امروز بهترین متخصصان این کشور در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف در شاکله سپاه حضور آگاهانه دارند و دشمن هرگز نتوانسته است چنین نیروی با وفا و فداکار را به معنای واقعی تحلیل و حقایق آن را هضم کند.

فیاضی دومین ویژگی سپاه را هوشیاری در برابر تحرکات مختلف دشمن توصیف کرد و افزود: ‌در بحث ترور سپاه با تمام توان چه در اوایل انقلاب و چه در مقطع کنونی عمل کرده و بعد از پایان جنگ و ارائه کارنامه درخشان با حضور موفق در مرزهای غربی و شرقی کشور با عظمت کامل از کیان و درایت انقلاب اسلامی محافظت کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از وظایف سپاه مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان برای اضمحلال عقیدتی ملت ایران است، یادآور شد: هر چند بر اساس اصل 150 قانون اساسی وظیفه سپاه حفظ دستاورهای نظام است اما این حفظ دستاوردها محدود به مرزها و خاک‌های سرزمینی نشده بلکه مرز‌های عقیدتی را نیز شامل می‌‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل صداقت در عمل را دیگر شاخصه سپاه ارزش‌مدار دانست و بیان داشت: اگر آمریکا امروز با شیوه‌های مختلف در صدد حضور در کشورهای همسایه و منطقه است سپاه پاسداران در مقابله‌های مختلف چنان درسی به استکبار داده است که تا حیاتش ساری و جاری است نمی‌تواند مدافع بسیاری از خواسته‌های نامشروع خود باشد.

فیاضی هراس استکبار جهانی را از سپاه یک منزلت و واقعیت انکارناپذیر توصیف کرد و ادامه داد: اگر امروز ایمان، جهاد و شهادت‌طلبی سپاهیان ما لرزه بر اندام دشمن انداخته است بهترین افتخار برای ماست که بتوانیم امنیت پایداری را در کشور برقرار کنیم.

وی با اشاره به اینکه بنیه سپاه همراه با معنویت، ایثار، ایمان، شجاعت و شهامت است، به خبرنگار فارس خاطرنشان کرد: شجره طیبه که قرآن کریم از آن سخن به میان می‌آورد بهترین و اعلاترین تعبیر برای سپاه است چرا که فرماندهان و دلاورمردان سپاهی ما با روحیه ایثار و از خود گذشتگی در سخت‌ترین شرایط مدافع انقلاب، نظام و حرکت‌های عظیم در این زمینه بوده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ سپاهیان ما همیشه با توسل به ائمه اطهار و الگو قراردادن حضرت سید‌الشهدا و علمدار کربلا تداوم بخش نهضت اسلامی ـ مکتبی ایران هستند و هرگز نیز از اهداف خود کوتاه نمی‌آیند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول