اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان:

حضرت زهرا (س) سند حقانیت مکتب اسلام است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: اهل بیت خواستار این بودند که قبر حضرت فاطمه (س) مخفی بماند تا سند مظلومیت صراط‌الطریق باشد و این بانوی دو عالم سند حقانیت مکتب اسلام است.

حضرت زهرا (س) سند حقانیت مکتب اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله علی اسلامی ظهر امروز با حضور در جمع فرماندهان و پاسداران تیپ 82 صاحب‌الامر قزوین اظهار کرد: اهل بیت خواستار این بودند که قبر حضرت فاطمه (س) مخفی بماند تا سند مظلومیت صراط‌الطریق باشد و این بانوی دو عالم سند حقانیت مکتب اسلام است.

امام جمعه تاکستان افزود: حضرت فاطمه (س) با هیچ‌کس بیعت نکرد تا اینکه با اسلام و دین از دنیا رفت و از مردم آن زمان که سبب خانه‌نشین شدن ولی خدا شدند بسیار غمگین بود.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به سخنان گهر‌بار پیامبر مکرم اسلام (ص) اشاره کرد و یادآور شد: پیغمبر در سخنانی در خصوص دخت گرامیشان زهرای اطهر اینگونه فرمودند که "زهرا پاره تن من است و هر کس او را اذیت کند مرا اذیت کرده است و هرکس مرا اذیت کند خدا را اذیت کرده است و اذیت زهرا (س) برابر است با شرک خدا است".

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: حضرت زهرا (س) با گریه‌های پنهانی خود از ولایت علی (ع) دفاع کردند و ما باید از این موضوع درس بگیریم تا راه مقابله با فتنه را بشناسیم و این بانوی بزرگوار صراطی را طی کردند که راه درستی بود و ما مسلمانان نباید از آن غافل شویم و به قول اهل بیت این صراط سند مظلومیت خودمان است.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول