اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان شمالی:

بانوان رفتارهای عفیفانه حضرت زهرا (س) را الگو قرار دهند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی گفت: بانوان رفتارهای عفیفانه حضرت فاطمه زهرا (س) در اجتماع و زندگی را الگوی خود قرار دهند.

بانوان رفتارهای عفیفانه حضرت زهرا (س) را الگو قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، زهره وضیع در نشست با مشاورین امور بانوان فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: ارتقای آگاهی‌های بانوان با رویکرد دینی، از اهداف اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری است.

وی افزود: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در راستای ارتقای جایگاه زن و تقویت ارزش‌های اسلامی برنامه‌های مدونی در قالب بسته اجرایی برای شش ماهه نخست امسال تهیه و به دستگاه‌های اجرایی ارسال کرده است.

وضیع برنامه‌های محوری اداره کل امور بانوان استانداری در سال جدید را با هدف ارتقای آگاهی‌های بانوان در حوزه اجتماعی، سیاسی و فرهنگی عنوان کرد.

وی با اشاره به پیام نوروزی رهبر در سال جدید اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی بانوان در سال تولید ملی، بتوانیم هر چه سریع‌تر این شعار را محقق کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی همچنین به برنامه‌های بزرگداشت هفته مقام زن و روز مادر اشاره کرد و افزود: ائمه معصومین علیهم السلام، شخصیت و سیره عملی حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار می‌دادند و ما بانوان نیز الگویمان حضرت زهرا (س) است.

وی تصریح کرد: بانوان باید رفتارهای عفیفانه این حضرت و رفتارهای ایشان در اجتماع را الگوی خود در زندگی کاریشان قرار دهند.

وضیع خاطر نشان کرد: پرداختن به سایر برنامه‌های بزرگداشت مقام زن و روز مادر نباید باعث غفلت ما از تبیین شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) شود چرا که همه ما باید مطالعه جدی در خصوص شناخت آن حضرت را الگوی عملی رفتارهای خود قرار دهیم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول