اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ممقان:

تقوا و دفاع از ولایت را باید از حضرت زهرا (س) آموخت

خبرگزاری فارس: امام جمعه ممقان گفت: تقوا و دفاع از ولایت را باید از حضرت زهرا (س) آموخت.

تقوا و دفاع از ولایت را باید از حضرت زهرا (س) آموخت

به گزارش خبرگزاری فارس از ممقان، حجت‌الاسلام علی باقرنژاد عصر امروز در جمع زنان بسیجی ممقان به مناسبت ایام فاطمیه اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در جهان از محبوبیت و جایگاه والایی به خصوص در نزد ملت‌های آزاده برخوردار است در حالیکه نظام سرمایه‌داری غرب رو به زوال و نابودی است.

وی تصریح کرد: اگر دشمنان ایران اسلامی بتوانند قرآن و ولایت را از ما بگیرند، بی‌شک شکوه، عزت و سربلندی را از بین  برده و لطمه بزرگی زده‌اند از این رو باید بصیرت و هوشیاری توام شده و اجازه این تضعیف را ندهد.

امام جمعه ممقان گفت: بصیرت، معنویت و پیروی از ولایت رمز موفقیت‌ها و پیروزی‌ها بوده است و با تمرکز بر این سه محور و افزایش بصیرت و تعمیق معنویت و ولایتمداری نقش‌های بزرگی ایفا می‌شود.

وی تصریح کرد: ملت سرافراز ایران اسلامی با تمسک به  سه اصل یاد شده در برابر هر فتنه و توطئه‌ای ایستادگی کرده و اجازه تحقق خواست دشمن زبون را تا امروز نداده‌اند.

وی با اشاره ایام شهادت حضرت زهرا(س) با بیان اینکه باید ابعاد وجودی حضرت فاطمه(س) بیش از این در جامعه تبیین شود، اظهار کرد: تحقق این امر موجب ترویج فرهنگ فاطمی می‌شود که باعث شناخت، بصیرت و پیاده شدن روش و منش آن‎ حضرت در زندگی خواهد شد.

امام جمعه ممقان خاطرنشان کرد: نسل جوان امروز باید با درک و شناخت کافی از سیره زندگانی حضرت زهرا(س) آن حضرت را به عنوان قطب‌نمایی برای حرکت‌های اجتماعی، فردی و سیاسی خود انتخاب کنند و با تطبیق زندگانی خویش با زندگی حضرت زهرا(س) در مسیر سعادت و کمال انسانی گام بردارند.

امام جمعه ممقان گفت: اگر می‌خواهیم در همه امور موفق بوده و نظام اسلامی نیز الگویی برای تمام ملت‌ها باشد، باید تقوای عملی و دفاع از ولایت را از حضرت زهرا (س) بیاموزیم.

وی گفت: مهم‌ترین پیام حضرت زهرا (س) برای جامعه اسلامی، ولایتمداری است و باید با تبعیت از رهنمودهای ولی‌فقیه در راه اقتدار اسلام و جامعه اسلامی گام برداریم.

باقرنژاد اظهار کرد: امروز تمام تیرهای دشمنان به سمت جایگاه رفیع ولایت نشانه رفته و سعی در تضعیف ایشان دارند بنابراین لازم است با هوشیاری و بصیرت همچنین پیروی از ولایت که ستون انقلاب است، توطئه دشمنان را چونان گذشته بی‌اثر کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول