اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمیرم:

حضرت فاطمه‌زهرا(س) صاحب یک انقلاب و خیزش بزرگ است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمیرم گفت: حضرت فاطمه‌زهرا(س) صاحب یک انقلاب و خیزش بزرگی است که در هدایتگری انسان‌ها و برافراشته شدن علم هدایت انسان‌ها بی‌همتا است.

حضرت فاطمه‌زهرا(س) صاحب یک انقلاب و خیزش بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحبیب‌الله موسوی در آیین سوگواری ایام فاطمیه سلام‌الله‌علیها در حسینیه انقلاب سمیرم با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: شایسته است در این ایام، دقایقی نگاهی به ابعاد زندگی بزرگ بانوی اسلام بیفکنیم و از آن درس بگیریم.

وی افزود: حضرت فاطمه(س) مقام ولایت، علم و عصمت الهی دارند، پس سنت و سیره حضرت(س) همانند پیامبر(ص) و ائمه(ع)، راهنمای ما و از نظر فقهی، حجت، الهام‌بخش و سرمشق است.

امام جمعه سمیرم با توجه به زوایای زندگی ایشان اظهار داشت: یکی از زوایای زندگی حضرت فاطمه(س) بن‌بست‌شکنی در شرایط تیره و تار جامعه و پیچ تاریخی است و این بُعد از زندگی حضرت فاطمه(س) اکنون نیز الهام‌بخش و راه‌گشا می‌باشد.

وی حضرت فاطمه‌زهرا(س) را آیینه تمام‌نمای رفتار و اخلاق یک زن مسلمان عنوان کرد و گفت: این بانوی بزرگوار بهترین الگو برای زنان جامعه اسلامی است.

موسوی فاطمه‌زهرا(س) را آیینه تمام‌نمای رفتار، اخلاق و تدبیر یک زن مسلمان دانست و افزود: آنچه به این برجستگی‌های اخلاقی و معنوی روح و عظمت می‌بخشد، پرورش بی‌نظیر ایشان در دامن پیامبر‌ اکرم(ص) بوده است.

وی در جمع عزاداران فاطمیه بیان داشت: ما می‌توانیم با شناخت درست راه فاطمه(س) در جهت زنده کردن سنت پیامبر قدم برداریم که یکی از راه‌های آن، برگزار کردن باشکوه مراسم ایام فاطمیه مثل ایام محرم است.

امام جمعه سمیرم اظهار داشت: عظمت و فضایل حضرت زهرا(س) به اندازه‌ای است که هیچ کس قدرت و توانایی شمارش آنها را ندارد.

وی اضافه کرد: حضرت فاطمه‌زهرا(س) صاحب انقلاب و خیزش بزرگی است که در هدایتگری انسان‌ها و برافراشته شدن عَلَم هدایت انسان‌ها بی‌همتا است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول