اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان

بیان مظلومیت حضرت زهرا (س) تعظیم شعائر است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: زنده نگهداشتن یاد و‌ بیان مظلومیت حضرت فاطمه زهرا (س) و یادواره شهیدان ‌از جمله تعظیم شعائر اسلامی است.

بیان مظلومیت حضرت زهرا (س) تعظیم شعائر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در نخستین جلسه هیئت امنای مسجد جامع کوهبنان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و‌ بیان مظلومیت حضرت فاطمه زهرا (س) و یادواره شهیدان ‌از جمله تعظیم شعائر اسلامی است.

وی بیان داشت: لذا ‌باید در راستای بیان فرهنگ ائمه بزرگوار اسلام به ویژه زندگانی حضرت زهرا (س) تلاش شبانه‌روزی داشته باشیم و قدردان این نعمت الهی باشیم که ‌هر چه ما ‌داریم به برکت وجود این بزرگواران ‌است.

متقی افزود: باید تلاش شود با توجه به سالگرد به خاک‌سپاری ‌پنج شهید گمنام‌ هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری در صبح روز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور در حرم مطهر شهدای گمنام به عزاداری و نوحه‌سرایی مبادرت ورزند.

وی تصریح کرد: باید به صورت منظم و منسجم در قالب یک هیئت عزاداری در مراسم شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) که در مسجد جامع کوهبنان برگزار می‌شود، زیرا هیئت‌های مذهبی باید احیاگران تفکر فاطمی بوده و منتقل کننده پیام ارزشمند دخت نبی اکرم (ص) به جهانیان باشند.

فرماندار کوهبنان خاطر نشان کرد: هر چه ما داریم از برکت خون حضرت زهرا (س) و شهداست، پس باید تلاش کنیم، برنامه‌های مربوط به ایام فاطمیه به شکلی برگزار بود که در شأن آن حضرت باشد و منش و سیره حضرت زهرا (س) را به خوبی طرح و بازگو کند.

سید‌مهدی روح‌الامینی ‌مسئو‌ل هیئت امنای مسجد جامع کوهبنان نیز در این جلسه برنامه‌ریزی برای مراسم روز شهادت، تبین ‌خط و مشی هیئت‌های مذهبی برای هرچه باشکوهتر برگزار کردن مراسم دهه ‌دوم فاطمیه را از اهداف برگزاری این جلسه عنوان کرد.

وی افزود: به لطف خداوند قصد داریم در روز شهادت بی‌بی دو عالم مراسم یادواره 52 شهید شهر کوهبنان و پنج شهید شهرستان را با حضور حجت‌الاسلام سید‌ علی خمینی نوه ‌گرانقدر حضرت امام (ره) و مداحی حاج‌احمد زینلی با حضور گسترده‌ مردم و هیئت‌های مذهبی ‌از ساعت 9 صبح در محل مسجد جامع کوهبنان‌ برگزار کنیم.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول