اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد:

تبیین ویژگی‌ حضرت زهرا عامل ترویج فرهنگ ناب محمدی است

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد گفت: نهادینه کردن ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا(س) به ترویج فرهنگ ناب محمدی (ص ) در سطح جامعه کمک می‌کند.

تبیین ویژگی‌ حضرت زهرا عامل ترویج فرهنگ ناب محمدی است

حمید محمدشیری در حاشیه برگزاری برپایی نمایشگاه بوی ریحون در دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس حضرت فاطمه زهرا (س) را همانند چراغی فروزان الگوی مناسب برای جامعه اسلامی خواند و اظهار داشت: حضرت صدیقه طاهره (س) به عنوان الگوی زنان جهان است که ایام فاطمیه می‌تواند بهترین فرصت برای شناساندن ابعاد زندگی آن حضرت به جامعه باشد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه حضرت فاطمه (س) در اسلام تصریح کرد: شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) در همه ابعاد در اوج است و برای هر انسانی می‌تواند الگویی ارزنده و راهگشا باشد که می‌طلبد با نهادینه کردن ویژگی‌های شخصیتی این بزرگوار به ترویج فرهنگ ناب محمدی (ص ) در سطح جامعه کمک کنیم.

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد در ادامه هدف از برگزاری نمایشگاه بوی ریحون را ترویج فرهنگ فاطمی، آشنایی بیشتر و عمیقتر دانشجویان با سیره، زندگی و اخلاق حضرت فاطمه زهرا (س) و انتقال ارزش‌های مذهبی به آنان برگزار شده است، افزود: این نمایشگاه شامل غرفه‌های به طور نمادین از قبرستان بقیع، محل زندگی حضرت فاطمه و غرفه عفاف و حجاب، ایستگاه صلواتی، کتاب است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بوی ریحون با مشارکت دانشجویان و مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد برپا شده است، افزود: این نمایشگاه  تا پایان ایام فاطمیه برای بازدید دانشجویان آزاد است.

محمدشیری برگزاری نمایشگاه و مراسم‌هایی در شأن و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) را موجب تقویت باورهای دینی، مذهبی دانست.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول