اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت همدان:

ولایتمداری از ابعاد والای شخصیتی حضرت زهرا(س) است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت همدان گفت: ولایتمداری یکی از ابعاد والای شخصیتی حضرت زهرا(س) است که باید به عنوان الگو مد نظر قرار گیرد.

ولایتمداری از ابعاد والای شخصیتی حضرت زهرا(س) است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جوادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت زهرا(س) محور اصلی معرفت‌افزایی و بینش واقعی است که باید از این منبع عظیم برای شناخت دین بهره کافی و وافی را برد.

وی گفت: در راستای شناخت و معرفت نسبت به حضرت فاطمه(س) و دستیابی به فرهنگ والای فاطمی می‌توانیم دریچه‌های معرفتی بالایی را نسبت به معارف بلند الهی به روی خود باز کنیم.

امام جمعه موقت همدان با تأکید بر لزوم شناساندن این شخصیت برجسته، ولایتمداری را یکی از ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگوار دانست و افزود: دفاع از حریم ولایت یکی از مواردی است که حضرت فاطمه(س) در تمام مراحل زندگی خود به این مهم توجه داشته‌اند.

وی با اشاره به دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان و ضرورت هوشیاری در این راستا اظهار داشت: ارتقای فرهنگ دینی و فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه، افراد را در برابر دسیسه‌ها و ترفندهای دشمنان محفوظ خواهد داشت.

جوادی با اشاره به مظلومیت حضرت زهرا (س) بر ضرورت شناخت مقام آن حضرت و معارف اهل بیت(ع) تأکید کرد و ابراز داشت: قرار دادن ائمه معصومین (ع) به ویژه حضرت فاطمه(س) به عنوان الگوی زندگی مانع از لغزش‌ها می‌شود

وی  در پایان سخنانش افزود: الگوگیری از ابعاد زندگی حضرت زهرا(س) و تلاش برای نزدیک‌تر کردن خود به این صفات پسندیده می‌تواند موجبات سعادت زندگی دنیوی و اخروی افراد را فراهم آورد که این مهم باید مد نظر جدی خانواده‌ها باشد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول