اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

کم فروغ کردن عظمت حضرت زهرا(س) خودزنی سیاسی بود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: کم فروغ کردن عظمت حضرت فاطمه زهرا (س) خودزنی سیاسی حاکمان جور بود که سعی می‌کردند حقیقت را پنهان کنند.

کم فروغ کردن عظمت حضرت زهرا(س) خودزنی سیاسی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری صبح امروز در دویست و بیست و یکمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار داشت: پیامبر مکرم اسلام به عنوان رسول خدا در فضیلت و برتری جایگاه بزرگ بانوی اسلام از تعبیر سیدة النساء العالمین استفاده کردند که نشان می‌دهد این دردانه رسول خدا سرور زنان عالم برای همیشه روزگار است.

وی با اعلام اینکه این القاب و عناوین نه به خاطر معیار مادی، بلکه معیار معنوی و اعتقادی به حضرت زهرا (س) اعطا شده، افزود: آن حضرت نشانه روشنی از حرمت و کرامت زنانی است که امروز دنیای غرب تلاش می‌کند با برخی ظاهرسازی‌ها و خودنمایی‌ها در عرصه فعالیت‌های اجتماعی زنان آنها را به عنوان ابزار ببیند.

رئیس شورای شهر اردبیل بیان داشت: حرمت و تشخص زن به سلامت روح و روان عاری از هرگونه نفس و تمایلات دنیوی است که نقطه اعلای آن را می‌توان در حجاب و عفاف و مرز بندی معنوی زن و مردم مشاهده کرد.

سرداری به شدت ایمان، دینداری و تدین حضرت زهرا (س) باوجود بسیاری از مسایل و مشکلات اشاره کرد و افزود: اگر حضرت علی پرچمدار اهل بهشت و جلودار شیعیان در روز قیامت خواهد بود ام‌ابیها نیز پرچمدار زنان اهل بهشت خواهد بود که فضیلت نفس و تزکیه روح را از سیره و سلوک صدیقه طاهره گرفتند.

این مسئول نور زهرا را در روز محشر تعیین کننده مرز زنان متدین، با ایمان و عفیف با زنان هرزه و شیطانی صفت توصیف کرد و گفت: خداوند با نور خود حضرت زهرا را سوار شتری می‌کند که 70 هزار ملائکه در طرفین و جلو و عقب آن حضرت را همراهی کرده و ملائک الهی به مقام و قرب آن حضرت در کنار بشریت غبطه می‌خورند.

رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: امروز در جامعه اسلامی ما بانوان عفیف با روح تعالی و زندگی ساده اما با برکت تلاش می‌کنند تا از تجلی عظمت این بانوی بزرگوار در زندگی خود بهره و قسمتی ببرند.

وی به بی تقوایی سیاسیون و بازی کثیف حاکمان جور و ظلم اشاره کرد و افزود: در بازی سیاسی چنان حرکتی انجام شد که تاریخ به غربت و مظلومیت زهرا همیشه گواه روشنی است چرا که با اقدام خود چنان عرصه را برای حضرت زهرا(س) تنگ کرده و حقایق را وارونه نشان دادند که گاه آن بانوی بزرگ آرزوی پیوستن به پدرش را داشت.

سرداری اظهار داشت: در بازی کثیف سیاسیون مرام و زندگی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) را چنان زشت و بد جلوه دادند که گویی از نظر انداختن زهرا عین مسلمانی است در حالی که حقیقت‌ها و راستی‌ها هیچ وقت پشت پرده پنهان نماند.

رئیس شورای شهر اردبیل در ادامه ابراز داشت: در عصر معاصر ما نیز حرکات و تحرک سیاسیون رنگ و لعاب هوس‌رانی چند روزه دنیوی را گرفته است که تلاش می‌کنند برخی بزرگان را در دیدگاه مردم در رتبه و جایگاه پایین نشان دهند.

وی گفت: چنین شیطنتی در اوایل انقلاب در مورد شهید بهشتی رخ داد که سیاسیون با افکار پلید خود سعی می‌کردند بهشتی را در جایگاهی تنزل یافته نشان دهند اما امام راحل با درایت خود بیان کرد که بهشتی به تنهایی یک ملت بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل سرداری در پایان بیان داشت: تاریخ مصرف چنین اقداماتی هنوز تمام نشده و عده‌ای در مقطع کنونی و دوران معاصر سعی می‌کنند بزرگ‌ترین ضربه را به ساحت علم، فقاهت و دیانت وارد کنند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول